کاروان خودرویی جشن ولادت امام زمان (عج) در همدان به حرکت در می‌آید.

مسئول ستاد اعتکاف استان همدان، از راه‌اندازی کاروان شادی خودرویی به مناسبت جشن میلاد امام زمان (عج) خبر داد و گفت: این مراسم، روز جمعه با تجمع در میدان باباطاهر آغاز می‌شود.

مهدی صلواتیان گفت: ساعت حرکت کاروان خودرویی ۹.۳۰ صبح و ۱۵.۳۰ عصر از روبروی درب ورودی آرامگاه باباطاهر خواهد بود افزود.

او گفت: این کاروان‌ها بدون هیچ تجمعی با هدف ایجاد فضای جشن و سرور، از مبدا میدان آرامگاه باباطاهر برای اجرای برنامه‌های جشن خیابانی راه اندازی می‌شوند.

مسئول ستاد اعتکاف استان همدان گفت: آذین‌بندی، چراغانی معابر و زیباسازی فضای شهری توسط شهرداری همدان صورت گرفته است.

صلواتیان گفت: کاروان خودرویی جشن ولادت امام زمان (عج) با هم افزایی کانون فرهنگی هنری عاشقان ثارالله (ع)، شهرداری منطقه یک و کانون فرهنگی تبلیغی عاکف همدان پیش بینی شده است.

به گفته او در مسیر عبور این کاروان خودرویی از خیابان‌های اصلی شهر، گروه‌های مردمی با پخش شیرینی و توزیع نذورات در بسته‌بندی‌های بهداشتی، سالروز ولادت حضرت مهدی موعود (عج) را جشن می‌گیرند.

مسئول ستاد اعتکاف استان همدان نیمه شعبان را بهترین فرصت برای افزایش امید و نشاط در جامعه برشمرد و خاطرنشان کرد: جشن‌های نیمه شعبان در راستای تبیین فرهنگ مهدویت برگزار می‌شود.

صلواتیان گفت: برگزاری مناسبت‌های مذهبی جایگاه مناسبی برای بحث جهاد تبیین دارد و باید در این برنامه‌ها از همه ظرفیت‌ها به خصوص جوانان استفاده شود.

به گفته او  در راستای توسعه، ترویج، بسط و نهادینه کردن فرهنگ غنی و فاخر مهدویت بین آحاد جامعه باید تلاش‌های موثری صورت گیرد تا فرهنگ غنی مهدویت در جامعه ساری و جاری شود.

منبع: ایرنا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.