گزارش رسانه اسپانیایی درباره برنامه‌های مسی و آینده او در PSG

سایت نشریه اسپانیایی مارکا با انتشار گزارشی به بررسی آینده لیونل مسی پرداخت.

مارکا نوشت، پس از حذف پاری سن ژرمن از لیگ قهرمانان اروپا توسط رئال مادرید، افراد زیادی درباره لیونل مسی و آینده او صحبت می‌کنند.

با این حال، در باشگاه فرانسوی تردید‌های کمی در مورد ستاره آرژانتینی وجود دارد. برنامه‌های آینده PSG همچنان حول محور این مهاجم آرژانتینی است، که قصد دارد دو سال قراردادش را تمام و کمال در پاریس سپری کند.
پاری سن ژرمن بنا به دلایلی به مسی وابسته است، جدایی احتمالی کیلیان امباپه به رئال مادرید و افت نیمار از مهمترین دلایل هستند.

علاوه بر این، بدون امباپه به احتمال زیاد نقش مسی در تیم تغییر خواهد کرد، البته باید دید مربی بعدی کیست.

مسی در این فصل بیشتر به عنوان یک بازیساز دیده می‌شود تا یک مهاجم. او در عم سازیق بازی می‌کند و وظایف هجومی زیادی را به امباپه می‌دهد. در صورت جدایی امباپه، مسی می‌تواند به جلوتر برود.


بیشتر بخوانید


اهداف آینده مسی

هنوز راه درازی در پیش است، اما مسی که یک برنده است، از حالا به لیگ قهرمانان بعدی فکر می‌کند، رقابتی که پاری سن ژرمن کاملاً به قهرمانی در آن نیاز دارد. او بیش از این برای این چالش آماده است و به همین دلیل است که در مورد ماندن برای دومین سال تردیدی ندارد.

با این حال، این فصل باید به پایان برسد. پاری سن ژرمن ۱۵ امتیاز از مارسی جلوتر است و تقریباً همه معتقدند که در این مقطع قهرمانی این تیم قطعی است. مسی می‌خواهد به کسب عناوین خود ادامه دهد و لیگ ۱ نیز مورد دیگری است که او می‌خواهد به کلکسیون افتخارات خود بیافزاید.

اعداد و ارقام فردی و جمعی او در این فصل به اندازه کافی خوب نیست تا جوایز فردی را به دست آورد و توپ طلا - که در جولای امسال اهدا می‌شود - حتی قابل بحث نیست، در حالی که او با زدن فقط دو گل تا رسیدن به بهترین گلزن لیگ یک فاصله زیادی دارد.

بدیهی است که پس از آن مسی جام جهانی در ماه‌های نوامبر و دسامبر را در ذهن خود دارد. از نظر تئوری، این آخرین شانس مسی برای قهرمانی جهان خواهد بود، زیرا او ۳۵ ساله خواهد بود، بنابراین او در آینده کاملاً روی آن تمرکز خواهد کرد.

بسیاری از رسانه‌های آرژانتینی ادعا می‌کنند که فقط تیم ملی برای مسی مهم است، اما این درست نیست، بهترین راه برای این که مسی در تیم ملی آرژانتین در اوج باشد این است که در پاری سن ژرمن هم در اوج و آمادگی کامل باشد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.