آماده سازی پارک ها و اماکن گردشگری ایذه برای استقبال از نوروز

سرپرست فرمانداری ایذه از روند آماده سازی پارک ها، اماکن گردشگری، بازارچه‌های صنایع دستی برای استقبال از نوروز بازدید کرد.

نبوتی گفت: ایذه آمادگی  برای پذیرش و اسکان مسافران و بازدید از جاذبه‌های گردشگری و تفریحی دارد و همه دستگاه‌های اجرایی، خدماتی و امدادی برای استقبال گرم از مسافران نوروزی آمادگی کامل را دارند.

سرپرست فرمانداری ایذه می گوید: شهرستان ایذه با توجه به موقعیت جغرافیایی و آب و هوای بی نظیر در این فصل، همه ساله میزبان گردشگران زیادی از نقاط مختلف کشور است.

به گفته مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی وگردشگری خوزستان تمام زیر ساخت‌های گردشگری و مناطق گردشگری استان خوزستان از چندی پیش برای میزبانی مسافران نوروزی آماده سازی شده ضمن اینکه یادمان‌های دفاع مقدس نیز در استان آماده بازدید راهیان نور می‌باشند.

 ۲۵ اقامتگاه بوم گردی نیز همچنین موزه‌ها و آثار باستانی در شهر‌های مختلف خوزستان برای بازدید مسافران نوروزی آماده شده است و علاوه بر ظرفیت هتل‌ها، مهمان پذیر و خانه مسافر‌های خوزستان پیش بینی ظرفیت اسکان اضطراری و برپایی چادر نیز دیده شده ضمن اینکه تعدادی واحد آموزشی نیز برای اسکان مسافران نوروزی درنظر گرفته شده.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.