آغاز فعالیت ستاد اسکان آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری

آیین افتتاح فعالیت ستاد اسکان آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری در محل مرکز ستاد استان واقع در میدان قدس شهرکرد برگزار شد.

آیین افتتاح فعالیت ستاد اسکان آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری امروز یکشنبه ۲۹ اسفندماه درمحل مرکز ستاد استان واقع در میدان قدس شهرکرد با حضور سرپرست آموزش و پرورش و مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی برگزار شد.

آقای امیریان سرپرست آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری در این آیین با اشاره به آغاز سفر‌های نوروزی و اهمیت اسکان فرهنگیان خواستار نظارت و بررسی دقیق فضا‌های آموزشی و خدمت به میهمانان فرهنگی شد.


بیشتر بخوانید


تمامی مناطق استان آماده پذیرش میهمانان نورزوی هستند و میهمانان می‌توانند با استفاده از سایت ستاد اسکان اقدام به رزو اتاق کنند یا به صورت حضوری به ستاد اسکان آموزش و پرورش در هر منطقه مراجعه و پذیرش شوند.

در حال حاضر از ۵۰ درصد ظرفیت اسکان در مدارس استفاده می‌شود و در مواقع ضروری آماده افزایش ظرفیت خواهیم بود.

هم اکنون تعداد ۱۱ خانه معلم و ۶۵۳ کلاس درس در ۱۰۰ مدرسه آمادگی پذیرش تعداد ۵ هزار نفر از فرهنگیان و میهمانان نوروزی را در سطح استان دارد.

چهارمحال و بختیاری میزبان مسافران نوروزی است

آقای جیلان مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان هم گفت: آمادگی مدارس برای اسکان میهمانان در ایام نوروز موجب آسودگی خاطر مسئولین استان از بابت اسکان میهمانان نورزی در مواقع ضروری خواهد شد.

بسیاری از استان‌ها با استقبال بسیار خوبی از میهمانان نوروزی مواجه بوده اند که پیش بینی می‌شود استان چهارمحال وبختیاری نیز با استقبال بسیار خوبی از گردشگران مواجه شود.

گفتنی است فرهنگیان می‌توانند با استفاده از سایت ستاد اسکان به آدرس eskan.medu.ir به صورت اینترنتی در ایام نوروز اقدام به رزو اتاق در شهرستان‌ها و استان‌های مورد نظر کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار