پیام‌های تبریک آغاز سال ۱۴۰۱ هجری شمسی

نماینده ولی فقیه در گیلان و استاندار در پیام‌های جداگانه‌ای آغاز سال ۱۴۰۱ هجری شمسی را تبریک گفتند.

سال ۱۴۰۱ و قرن پانزدهم هجری شمسی آغاز شد.

مقامات مسئول گیلان در پیام‌های جداگانه‌ای آغاز سال و قرن جدید را تبریک گفتند.

سالی پربرکت و همراه با نشاط برای ملت ایران

آیت‌الله رسول فلاحتی، نماینده ولی فقیه در گیلان در پیام نوروزی سال ۱۴۰۱ گفت: امیدوارم سال ۱۴۰۱، سالی پربرکت و همراه با نشاط برای تمام ملت ایران به ویژه مردم عزیز و خوب گیلان باشد.

در بخش‌هایی از متن پیام نوروزی آیت الله فلاحتی آمده است:

سالی که گذشت، سال تلخی‌ها و شادی‌ها بود البته همه زمان‌هایی که در آن قرار می‌گیریم طبیعی است مستثنا از این حادثه‌ها نیست.

آیت‌الله رسول فلاحتی، نماینده ولی فقیه در گیلان

بعضی از مشکلات اقتصادی، تورم و افزایش قیمت‌ها برای مردم ما در سال ۱۴۰۰ سخت بود و امیدوارم در سال ۱۴۰۱ که پیش رو داریم با همکاری قوای سه‌گانه مقننه، مجریه و قضاییه در سایه حمایت‌های همه جانبه رهبر معظم انقلاب و کمک‌های مردم عزیز بتوانیم سر و سامان خوبی برای آن داشته باشیم البته در تمام سختی‌ها و مشکلات مردم بودند که توانستند آرامش را به جامعه برگردانند و اقتدار کشور را حفظ کنند.

امیدوارم سال ۱۴۰۱، سالی پربرکت باشد و از قوای سه‌گانه به ویژه دولتمردان می‌خواهیم توجه به اقشار آسب‌پذیر جامعه را در نظر داشته باشند.

تلاش برای دستیابی به جایگاه اصلی گیلان

اسدالله عباسی، استاندار گیلان هم در پیامی با تبریک آغاز سال ۱۴۰۱ هجری شمسی گفت: تلاش می‌کنیم با کمک آحاد مردم، گیلان را به جایگاه اصلی‌اش برسانیم.

اسدالله عباسی، استاندار گیلان

بخش‌هایی از متن پیام نوروزی استاندار گیلان به این شرح است:

گیلان عزیز در سایه بی‌مهری‌ها غبار محرومیت بر چهره زیبای آن نشسته و برای زدودن این غبار باید نهایت اهتمام خود را به کار بگیریم تا مشکلات را با رویکرد انقلابی و جهادی برطرف نماییم و در این مسیر نیازمند مشارکت موثر مردم و هم افزایی و هم‌گرایی همه دلسوزان، نخبگان، افراد آگاه و کسانی هستیم که دل در گرو پیشرفت و آبادانی استان عزیزمان دارند و همانطور که بار‌ها بیان داشته‌ام؛ هم‌اکنون نیز می‌گویم که برای توسعه گیلان دست همه را به گرمی می‌فشارم و به عنوان فرزندی از همین آب و خاک، با افتخار و با جان و دل و بهره گیری از توانمندی ها، تجارب، تخصص و آنچه خود اندوخته‌ام، می‌کوشم با کمک و یاری شما مردم عزیز، نخبگان، فرهیختگان و جوانان گیلان را به جایگاهی که شایسته آن است ان شاءالله برسانیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.