مسابقه عکس و تهیه فیلم کوتاه با موضوع گردشگری در شاهین دژ برگزار می‌شود

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شاهین دژ گفت: مسابقه عکاسی و تهیه فیلم کوتاه با موضوع گردشگری، بناهای تاریخی و فرهنگی به مناسبت فرا رسیدن عید نوروز در این شهرستان برگزار می‌شود.

فاطمه روح زاده گفت: فراخوان این مسابقه با مشارکت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی توزیع شده است و همه شهروندان می‌توانند با ارسال تصاویر خود از جلوه‌های مختلف گردشگری و اماکن تاریخی و فرهنگی در این مسابقه مشارکت کنند.

روح زاده می گوید: علاقه‌مندان آثار خود را در باب مناطق گردشگری، طبیعت شاهین دژ، معماری شهری، اماکن تاریخی و فرهنگی و جلوه‌های دیدنی شهر، آیین و مراسم‌ها و بازی‌های محلی و سایر جلوه‌هایی که در ایام تعطیلات ثبت کره اند، ارسال کنند.

او با تاکید بر اینکه آثار ارایه شده باید مربوط به حوزه جغرافیایی شاهین دژ باشد، گفت: تمام عکاسان و هنرمندان حرفه‌ای و آماتور بدون محدودیت سنی در ۲ بخش دوربین عکاسی و دوربین موبایل می‌توانند در این مسابقه شرکت کنند.

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شاهین دژ، گفت: علاقه مندان می‌تواند آثار خود را به شماره واتساپ ۰۹۳۳۳۷۰۳۴۹۸ ارسال کنند.

روح زاده با اشاره به اینکه علاقه‌مندان تا ۳۰ فروردین ماه فرصت دارند آثار خود را ارایه کنند، گفت: در مراسم پایانی این مسابقه به نفرات صاحب آثار برتر لوح تقدیر و جوایز نقدی اهدا خواهد شد.

روح زاده از شرکت کنندگان خواست در صورت نیاز برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ۰۴۴۴۶۳۲۲۲۵۳ تماس بگیرند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.