مدیرکل اوقاف و امور خیریه آذربایجان غربی خبر داد؛

اجرای طرح آرامش بهاری در بقاع متبرکه و امامزادگان آذربایجان غربی

مدیرکل اوقاف و امور خیریه آذربایجان غربی گفت: همزمان با بهار طبیعت طرح نوروزی آرامش بهاری دربقاع متبرکه و امامزادگان آذربایجان غربی اجرا می شود.

حجت الاسلام ناصر جوانبخت گفت: طرح آرامش بهاری با هدف تبدیل بقاع متبرکه و امامزادگان به قطب فرهنگی از ۲۸ اسفند ماه سال ۱۴۰۰ در ۷ بقعه و امامزاده استان آغاز شده است و برپایی مراسم تحویل سال نو از مهمترین برنامه‌های این طرح بود که با حضور گسترده مردم و زائران با شکوه خاصی برگزار شد.

او بر پایی خیمه‌های معرفت با استفاده از تبلیغ نوین را از مهمترین محورهای طرح آرامش بهاری در استان دانست و گفت: این خیمه‌ها با هدف ارائه خدمات مشاوره خانواده، ازدواج، تربیت فرزند، حجاب و عفاف، تبلیغ چند رسانه‌ای ویژه کودکان و ترویج فرهنگ حسنه وقف با حضور بیش از ۱۰ نفر مبلغ اعزامی از قم برپا شده‌اند.

جوانبخت  می گوید: در استان ۳۶ مکان استراحتی با هدف ارائه خدمات به زائران در جوار بقاع متبرکه و امامزادگان در نظر گرفته است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه آذربایجان غربی گفت: امامزاده سیدبهلول خوی و بقعه شیخ نوایی از جمله اماکن متبرکه در سطح بندی سازمان اوقاف هستند که در قالب طرح آرامش بهاری میزبان زائران خواهند بود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.