تامین امنیت مسافران نوروزی در کرمانشاه

جانشین فرمانده انتظامی استان کرمانشاه گفت : خوشبختانه در مدت زمانی که از تعصیلات نوروزی می‌گذرد نگرانی خاصی نداشته‌ایم و امنیت مسافران نوروزی و دیگر شهروندان کرمانشاهی به شکل مطلوبی تامین شده است.

جمال سلمانی گفت : ۲۷ ایستگاه انتظامی در ورودی شهرها، اماکن تفریحی و محل‌های اسکان و اقامت مسافران نوروزی برپا شده و حدود سه هزار و ۸۰۰ نفر از همکاران به تامین نظم و امنیت در سطح استان می‌پردازند.

به گفته جانشین فرمانده انتظامی استان کرمانشاه ۶۷۰ تیم موتوری به اضافه گشت‌های خودرویی در ایام نوروز فعال هستند و علاوه بر استقرار ۷۵ تیم پلیس راه در جاده ها، روزانه ۱۷۴ گشت پلیس راهور نیز در سطح شهر‌های استان به منظور کمک به مردم و برخورد با متخلفان حضور دارند.

در ایام نوروز علاوه بر همکاران انتظامی، از ظرفیت پلیس افتخاری و نگهبان محله نیز استفاده شده تا علاوه بر افزایش امنیت شاهد کاهش سرقت باشیم.

پیشگیری از جرائم مهمه و کاهش تصادفات از دیگر اولویت‌های پلیس کرمانشاه در ایام نوروز ۱۴۰۱ است موضوع دیگری هم که برای پلیس بسیار حائز اهمیت است پاسخگویی به نیاز‌ها و مطالبات مردمی و انجام دادن کار آن‌ها در سریعترین زمان ممکن است و در این راستا توصیه‌های لازم به همکاران شده است.

 در ایام نوروز گشت‌های موتوری و خودرویی خصوصا در حوزه پلیس ۱۱۰ تقویت شده است تا در صورت نیاز به حضور پلیس، همکاران ما به سرعت در محل حاضر و به حل مشکل مردم و مسافران نوروزی بپردازند.

 خوشبختانه طی روز‌های اخیر مورد نگران کننده‌ای در سطح استان نداشته ایم و امیدوارم با همکاری مردم، شاهد تعطیلات خوبی برای شهروندان و مسافران نوروزی باشیم .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.