منابع خبری از کشته شدن دست کم پنج نفر در پی عملیاتی شهادت طلبانه در بئر السبع در سرزمین‌های اشغالی خبر دادند.

به دنبال عملیاتی شهادت طلبانه از سوی یک فلسطینی در «بئر السبع» در سرزمین‌های اشغالی، دست کم پنج نفر کشته شدند که یکی از آنان مجری عملیات است.

طبق گزارش الجزبره، این عملیات از سوی یک فلسطینی و با سلاح سرد در بئر السبع انجام شد.

سرویس اورژانس حاضر در محل حادثه نیز اعلام کرد که حال برخی مجروحان وخیم است. در ابتدا تعداد کشته‌های این حادثه یک نفر اعلام شده بود اما اندکی بعد منابع خبری از افزایش این تعداد به پنج  نفر خبر دادند.

کانال تلگرام القدس الیوم نیز اعلام کرد طارق سلمی، سخنگوی جنبش جهاد اسلامی گفت: این عملیات دلاورانه در داخل اسرائیل را تبریک می‌گوییم و تاکید می‌کنیم نمی‌توان در برابر اسرائیل و جنایت هایش که امروز از فاصله صفر با آن مقابله می‌شود، تسلیم شد.

همچنین کانال تلگرام الجرمق نیز نوشت در پی این عملیات، شمار فراوانی از نیروهای صهیونیستی به شهرک حوره در النقب اشغالی حمله کردند. حازم قاسم سخنگوی جنبش حماس نیز گفت: این اسرائیل و نهادها و شهرک نشینان آن بودند که با تشکیل شبه نظامیان مسلح برای حمله به مردم ما در داخل اراضی اشغالی, اوضاع را متشنج کردند.

 عبد اللطیف القانوع دیگر سخنگوی جنبش حماس گفت: به عامل حمله دلاورانه در بئرالسبع اشغالی تبریک می گوییم و تاکید می کنیم نبرد ما با اسرائیل ادامه دارد و درگیری دائمی (با رژیم صهیونیستی) متوقف نخواهد شد.

دو روز پیش نیز المیادین به نقل از رسانه‌های رژیم صهیونیستی از زخمی شدن یک نظامی صهیونیست در عملیاتی شهادت طلبانه خبر داده بود. 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۸
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۵۹ ۰۳ فروردين ۱۴۰۱
درود بر رزمندگان اسلام
سلام بر شهیدان
اللهم عجل لولیک الفرج
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۰۳ ۰۳ فروردين ۱۴۰۱
آخ دلم خنک شد دمت گرم خیلی مردی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۱۹ ۰۳ فروردين ۱۴۰۱
این حملات در کشور ما تروریستی اما در آنجا شهادت طلبانه است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۵۱ ۰۲ فروردين ۱۴۰۱
شهادتش مبارک . این که پنج نفر از صهیونیست ها به درک رفتن تعداد زیادیه امیدوارم همیشه اینطور باشه تا زودتر نسل صهیونیستها کور بشه
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۴:۰۵ ۰۳ فروردين ۱۴۰۱
می دونی این ۵ نفر نظامی بودند یا غیر نظامی زن و افراد مسن و ناتوان بودند که اینطوری خوشحال می شی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۵ ۰۳ فروردين ۱۴۰۱
اشغالگر اشغالگره... برگردن به کشورهای پدریشون که کشته نشن....کشوری را اشغال کنی بعد مردم صاحب اون سرزمین را بکشی و آواره کنی و بعد اگر کسی اونها را بکشه تروریسته این با کدام منطق جور در میاد...زن و بچه فلسطینیها آدم نیستند که هفتادو چند ساله تحت شدیدترین فشارهای امنیتی و اقتصادی و ....تو کشور خودشون داره بهشون ظلم میشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۲۹ ۰۲ فروردين ۱۴۰۱
دمشون گرم مرگ براسرائیل
Iran (Islamic Republic of)
خانم دهقانی ام
۲۰:۴۱ ۰۲ فروردين ۱۴۰۱
بئرالسبع درسته در اراضی اشغالی
آخرین اخبار