الخزعلی: بمباران مقر موساد در هر مکانی یک هدف مشروع و قانونی است

دبیرکل جنبش عصائب اهل الحق ضمن تاکید بر اینکه مکانی که در اربیل هدف قرار گرفت مقر موساد بود تاکید کرد بمباران مقر این سازمان جاسوسی مشروع است.

شیخ قیس الخزعلی دبیرکل جنبش عصائب اهل الحق، ضمن تاکید بر اینکه مکانی که در اربیل هدف قرار گرفت مقر سازمان جاسوسی رژیم صهیونیستی موسوم به موساد بود، تاکید کرد بمباران مقر موساد در هر نقطه از زمین، هدفی مشروع برای هر انسان صادق، مقاوم و مسلمان است.

به گزارش وبسایت العهد، شیخ قیس الخزعلی امروز (سه‌شنبه) در گفتگو با شبکه تلویزیونی الرابعه گفت: اطلاعاتی درباره حضور اسرائیلی‌ها در عراق دارم و مکانی که در اربیل هدف قرار گرفت یکی از مقر‌های موساد بود. مواضع ما روشن است و هرگونه حمله به خاک عراق از سوی هر کشوری مردود است اما من این حمله محکوم نمی‌کنم. چراکه اگر محمد بن سلمان (ولیعهد عربستان) مقر موساد را بمباران می‌کرد کسی آن را محکوم نمی‌کرد.

هفته گذشته سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با چند فروند موشک که برخی از آن‌ها بالستیک بود، منطقه‌ای در اربیل کردستان عراق را هدف قرار داد که عوامل موساد رژیم صهیونیستی در آنجا حضور داشته و اقدامات خرابکارانه‌ای را علیه امنیت ایران انجام داده بودند.

روابط عمومی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ساعاتی پس از حمله با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد که سپاه مرکز راهبردی توطئه و شرارت صهیونیست‌ها را با موشک‌های قدرتمند و نقطه‌زن خود هدف قرار داده و در صورتی که صهیونیست‌ها بخواهند به توطئه‌های خود ادامه دهند پاسخی سخت‌تر و ویرانگرتر دریافت خواهند کرد. چندی بعد نیز یک مقام آمریکایی در گفتگو با خبرنگار نیویورک‌تایمز تایید کرد مکانی که هدف موشک‌های ایران قرار گرفت یکی از مراکز آموزشی صهیونیست‌ها بوده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار