شالبافیان:

تمام موتورخانه‌های تأسیسات گردشگری استانداردسازی می‌شوند

رئیس ستاد هماهنگی خدمات سفر کشور گفت: با هماهنگی که با شرکت گاز شده است، تمامی موتورخانه‌های تأسیسات گردشگری استانداردسازی می‌شوند که می‌تواند سهم به سزایی در کاهش هزینه و انرژی داشته باشد.

علی اصغر شالبافیان در نشست با استاندار فارس گفت: استان فارس با دارا بودن جاذبه‌های مذهبی، فرهنگی تاریخی، طبیعی و سلامت یکی از پرطرفدارترین مقصد‌های گردشگری کشور است.

رئیس ستاد هماهنگی خدمات سفر کشور گفت: با هماهنگی که با شرکت گاز شده است، تمامی موتورخانه‌های تأسیسات گردشگری استانداردسازی می‌شوند که می‌تواند سهم به سزایی در کاهش هزینه و انرژی داشته باشد.

به گفته او سوانح رانندگی باید با همت مسئولان و فرهنگ‌سازی و همکاری تمامی دستگاه‌های ذی‌ربط مدیریت شود.

شالبافیان گفت: شهرداری شیراز خدمات بسیار خوبی را در کنار دستگاه‌های دیگر ارائه کرده که شایسته قدردانی است.

این مقام مسئول گفت: استان فارس با دارا بودن موقعیت جغرافیایی بی‌نظیر علاوه بر دارا بودن جاذبه‌های فراوان، نقطه اتصال کشور به جنوب شرق، غرب و مرکز کشور است.

محمدهادی ایمانیه، استاندار فارس با تأکید بر سخن مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه گردشگری به تنهایی می‌تواند استان فارس را اداره کند، افزود: امسال باید سال رونق گردشگری فارس باشد.

استاندار فارس بر استفاده و بهره‌برداری از تمامی جاذبه‌های گردشگری استان تأکید کرد و گفت: شهرستان‌های مرودشت، فیروزآباد، کازرون، سپیدان، داراب و دیگر نقاط استان می‌توانند به عنوان نقاط گردشگرپذیر بعد از شیراز به گردشگران معرفی شوند.

محمد فرخ‌زاده معاون گردشگری و امور زائرین استانداری فارس نیز بر استفاده از سایت تاریخی کاخ ابونصر شیراز تأکید کرد و خواستار توجه بیشتر و تملک زمین‌های اطراف آن شد.

قائم‌مقام ستاد اجرایی هماهنگی خدمات سفر فارس گفت: با حجم بالای گردشگران مواجهیم؛ هتل‌ها و مجموعه‌های اقامتی استان به طور کامل پر شده است و مدارس نیز به صورت فضای پشتیبان در حال خدمات‌رسانی به مسافران هستند.

او گفت: به دلیل شرایط مساعد جوی در استان فارس و وجود جاذبه‌های متعدد، حجم بالای گردشگران نوروزی را داریم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار