تکمیل ظرفیت هتل‌های فارس تا ۱۰ فروردین

سرپرست اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی فارس گفت: ظرفیت هتل‌های استان فارس تا ۱۰ فروردین تکمیل است.

سرپرست اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی فارس گفت: به علت ازدحام مسافران نوروزی در شهر شیراز، دیشب از تمام ظرفیت‌ها برای اسکان مسافران استفاده شد.

سید موید محسن‌نژاد گفت: بیش از ۲۳ هزار تخت در هتل‌ها، هتل آپارتمان‌ها، هتل‌های سنتی، اقامتگاه‌های بوم‌گردی و مهمان‌پذیر‌های دارای مجوز برای اسکان مسافران در استان فارس پیش بینی شده است.

به گفته او، دیشب این ظرفیت پاسخگوی حجم سفر‌های نوروزی نبود و برای اسکان مسافران از تمام فضا‌های پشتیبان شامل کلاس‌های مدارس، حسینه ها، سالن‌های ورزشی و خانه‌های مسافر استفاده شد.

او گفت: از ۲۷ اسفند ۱۴۰۰ تا ۲ فروردین ۱۴۰۱ بیش از ۵۱۰ هزار نفر در مراکز اقامتی استان فارس اسکان داده شده است.

سرپرست اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی فارس گفت: در شهر شیراز برای اسکان اضطراری مسافران ۱۳ بوستان با ظرفیت ۳ هزار چادر و چهار کمپ اختصاصی پیش‌بینی شده است.

محسن‌نژاد گفت: زیباشهر، جنت، زهتاب‌زاده و نمایشگاه بین‌المللی با ظرفیت ۲۲۰ کانکس و ۲هزار چادر مسافرتی در نظر گرفته شده است.

او گفت: دبیرخانه ستاد اجرایی خدمات سفر فارس در محل اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی فارس در بولوار مدرس روبه‌روی ایستگاه قطار شهری فضیلت مستقر و آماده پاسخگویی به شکایات و خواسته‌های مسافر است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار