بارش باران و ترافیک سنگین در برخی محورهای شمالی کشور

مسئول سالن عملیات مرکز مدیریت راه ها گفت: از صبح امروز با توجه به بارش برف و باران شاهد ترافیک سنگین در برخی محورهای شمالی از جمله کرج چالوس و آزاد راه قزوین رشت هستیم.

 ایمان محرابی نیا گفت:  هم اکنون دوربین های نظارتی، ترافیک سنگین در محور کرج - چالوس حدفاصل گرماب تا سه راهی دیزین و پل زنگوله تا سیاه بیشه را نشان می دهد همچنین ترافیک نیمه سنگین در محور هراز مسیر جنوب به شمال محدوده های مشا و آب اسک را شاهد هستیم.

به گفته مسئول سالن عملیات مرکز مدیریت راه های کشور  هم اکنون ترافیک سنگین در آزادراه قزوین - رشت محدوده شهر رودبار گزارش شده اما  تردد  در محور فیروزکوه و آزادراه تهران - شمال قطعه یک روان است.

طبق اعلام  مرکز مدیریت راه های کشور، محور چالوس دارای بارش پراکنده برف و باران و محورهای هراز ، فیروزکوه و آزادراه های تهران - شمال و قزوین - رشت آسمان صاف است اما شاهد بارش برف و باران در برخی از محورهای استان های آذربایجان غربی ، اردبیل و البرز هستیم.

شب گذشته با توجه به افزایش ترافیک و همچنین بارش برف وباران در محورهای شمالی محدودیت های ترافیکی ایجاد شده بود که بعد از گذشت چند ساعت این محور بازگشایی شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار