اصلاح نقاط حادثه خیز در سامان برای میزبانی از گردشگران نوروزی

سرپرست معاونت امور اقتصادی استانداری چهارمحال و بختیاری گفت: اصلاح نقاط حادثه‌خیز و فراهم کردن تمامی شرایط و زیرساخت‌ها برای میزبانی از گردشگران نوروزی در شهرستان سامان انجام شده است.

آقای منزوی در بازدید از پایگاه‌های استقبال از مسافران نوروزی ورودی به چهارمحال و بختیاری در سامان گفت: این شهرستان به‌عنوان قطب گردشگری استان ظرفیت‌ها و قابلیت‌های مطلوبی برای سرمایه‌گذاری در بخش‌های مرتبط با این حوزه دارد.

زیباسازی مسیر و فضا‌های شهری مورد استفاده گردشگران، اصلاح نقاط حادثه‌خیز و فراهم کردن تمامی شرایط و زیرساخت‌ها برای میزبانی از مسافران و گردشگران نوروزی در این شهرستان به‌خوبی انجام شده است.


بیشتر بخوانید


ستاد اجرایی ساماندهی و ارتقای خدمات سفر چهارمحال و بختیاری برنامه‌ریزی‌های مناسبی برای خدمات‍ رسانی مطلوب‌تر به مسافران و گردشگران ورودی به استان در نوروز ۱۴۰۱ داشته است.

سامان به‌عنوان قطب گردشگری چهارمحال و بختیاری ظرفیت‌ها و قابلیت‌های مطلوبی برای سرمایه‌گذاری در بخش‌های مرتبط با این حوزه دارد.

به‌ همین منظور جذب سرمایه‌گذاران برای تسریع در روند سرمایه‌گذاری بخش گردشگری شهرستان سامان با هدف اشتغال‌زایی، کاهش نرخ بیکاری، رونق اقتصادی و بهبود وضعیت معیشت مردم در اولویت برنامه‌های مسئولان ارشد استان قرار دارد.

معرفی قابلیت‌های سامان به گردشگران نوروزی در دستور کار قرار دارد

آقای جیلان مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی چهارمحال و بختیاری گفت: معرفی قابلیت‌ها، جاذبه‌ها، توانمندی‌ها و ظرفیت‌های گردشگری مناطق مختلف این استان به‌ویژه شهرستان سامان به مسافران و گردشگران نوروزی به‌طور جدی در حال انجام است.

تمامی زیرساخت‌ها، نیاز‌های ضروری و کالا‌های اساسی مورد نیاز مسافران و گردشگران نوروزی با هدف ارتقای کمی و کیفی خدمات‌رسانی به آنان در نوروز ۱۴۰۱ مورد توجه اعضای ستاد اجرایی ساماندهی و ارتقای خدمات سفر استان قرار گرفته و به‌موقع تامین شده است.

رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی، فاصله‌گذاری اجتماعی و استفاده از ماسک و همچنین توجه به قوانین راهنمایی و رانندگی به‌طور مستمر به مسافران و گردشگران نوروزی ورودی به این استان یادآوری می‌شود.

خدمات‌رسانی به مسافران و گردشگران نوروزی در قالب ستاد اجرایی ساماندهی و ارتقای خدمات سفر از ۲۵ اسفندماه ۱۴۰۰ آغاز شده و تا ۱۵ فروردین‌ماه سال ۱۴۰۱ فعال است.

شهرستان سامان در فاصله ۱۶ کیلومتری شهرکرد مرکز استان چهارمحال و بختیاری واقع شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.