مراقب کلاهبرداران پیامکی باشید

فرمانده یگان حفاظت میراث فرهنگی زنجان گفت:هموطنان باید مراقب پیامک‌های حاوی متن خرید و فروش اشیای تاریخی باشند تا فریب افراد سودجو را نخورند.

سرهنگ فضلی گفت: پیامک‌های حاوی متن خرید و فروش اشیای تاریخی از روش‌های کلاهبرداری است و مردم استان زنجان باید با هوشیاری مراقب باشند تا فریب افراد سودجو را نخورند.

فرمانده یگان حفاظت میراث فرهنگی زنجان با هشدار نسبت به هوشیاری افراد در مقابل این ترفند کلاهبرداران، می گوید:مردم استان زنجان باید با حفظ هوشیاری کامل، فریب افراد سودجو را نخورند تا در دام این کلاهبرداری گرفتار نشوند.

به گفته سرهنگ فضلی با توجه به وظائف ذاتی یگان حفاظت، تحقیقات و اقدامات لازم برای جلوگیری از بروز هرگونه جرم علیه مواریث فرهنگی تاریخی در دستور کار قرار گرفته است و یگان حفاظت سازمان میراث فرهنگی با اقتدار و هوشیاری کامل با این قبیل سوداگران فرهنگی برخورد جدی می‌کند.

او گفت: یگان حفاظت وزارت میراث فرهنگی با همکاری نیروی انتظامی با اقتدار و هوشیاری کامل با این قبیل از سوداگران فرهنگی برخورد جدی می‌کند.

هموطنان و دوستداران میراث فرهنگی می‌توانند هرگونه اطلاعات و گزارش جرائم علیه مواریث فرهنگی را به شماره تلفن شماره ۳۳۰۳۳۳۵۰ یگان حفاظت میراث‌فرهنگی استان و یا شماره تلفن گویای یگان حفاظت میراث فرهنگی کشور ۰۹۶۶۲ را مطلع کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.