در نوروز ۱۴۰۱

طبس، مقصدی زیارتی و سیاحتی برای گردشگران است

شهرستان طبس یکی از مناطقی است که با جاذبه های دیدنی خود، در نوروز پذیرای مسافران و گردشگران است.

شهرستان طبس یکی از مقاصدی است که مسافرین نوروزی چه از داخل خراسان جنوبی و چه از خارج استان، آن را برای سفر خود انتخاب می‌کنند.

این شهرستان علاوه بر اینکه محل قرارگیری امامزاده حسین بن موسی الکاظم (ع) برادر امام رضا (ع) است، جاذبه‌های گردشگری زیادی دارد.

جاذبه‌های طبیعی طبس در ایام نوروز امسال پذیرای تعداد زیادی از مسافرانی شده که با فروکش کردن کرونا، قصد تفریح و سرگرمی دارند.

باغ گلشن، قطعه ای از بهشت

یکی از مسافرین نوروزی که به طبس آمده بود گفت: ما از استان فارس به خراسان جنوبی آمده ایم و مسافرینی را دیدم که از استان‌های دیگر و حتی از شمال کشور به میقات الرضا آمده اند.

او گفت: بسیاری از مسافران برای زیارت برادر امام رضا (ع) به اینجا می‌آیند و علاوه بر آن از زیبایی‌های شهرستان نیز بهره مند می‌شوند.


بیشتر بخوانید


یکی دیگر از مسافران در باغ گلشن طبس گفت: باغ گلشن را می‌توانیم به عنوان تکه‌ای از بهشت بدانیم، چون زیبایی خارق العاده‌ای دارد.

او گفت: روستای ازمیغان، خرو، آبشار مرتضی علی و سایر جا‌های دیدنی طبس بسیار دیدنی هستند و هر کس به طبس بیاید خاطرات شیرینی برای او باقی خواهد ماند.

آمادگی طبس برای پذیرایی از مسافرین نوروزی

قاسم زاده مدیر عامل آستان مبارک حسین بن موسی الکاظم (ع) طبس گفت: برای رفاه حال مسافرین نوروزی ۳ پارکینگ خودرو‌های سبک و سنگین را به صورت ۲۴ ساعته فعال کرده ایم.

نصیری شهردار طبس گفت: اقدامات فراوانی برای رفاه حال مسافرین انجام شده است و این اقدامات حاصل زحمات چند ماهه نیرو‌های مربوطه است.

رحیمی فرماندار طبس نیز گفت: ۵۳ مدرسه با ۴۵۰ کلاس درس برای اسکان مسافرین نوروزی آماده سازی شده اند و ۸ هیئت مذهبی نیز پیش بینی شده اند.

او گفت: همچنین ۲۳ اقامتگاه بومگردی در روستا‌های شهرستان تجهیز شده تا مسافران در آن‌ها اسکان یابند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.