رشد ۴۴ درصد ترددهای بین استانی

مسئول سالن عملیات مرکز مدیریت راه های کشور گفت:  تردد بين استانی از ۲۵ اسفند تاکنون نسبت به مدت مشابه سال گذشته رشد ۴۴ درصدی داشته است.

ایمان محرابی نیا گفت: متوسط تردد بين استانی روزانه  به بیش از ۲میلیون و ۵۰ هزار دستگاه خودروی سواری رسیده و میزان ترددهای بین استانی نسبت به روز گذشته ۴درصد افزايش داشته است.

سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای اعلام کرده که از ۲۵ اسفند ماه تاکنون یک میلیون و ۸۷۵ هزار مسافر جابه جا شده که نسبت به دو سال گذشته رشد ۱۷۵ درصد افزایش داشته و میزان جابه جایی مسافر از طریق اتوبوس رشد ۱۸ درصدی داشته است.

بیشترین تردد بین استانی در چهار فروردین ثبت شد

 فرهاد مهریاری مدیرکل دفتر ایمنی و ترافیک سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای، گفت: بر اساس آخرین آماری که از سامانه ترددشمار دریافت کرده‌ایم، متوسط تردد بین استانی روزانه در تمام کشور از ۲۵ اسفند ۱۴۰۰ تا پایان روز ۴ فروردین ۱۴۰۱، تعداد ۲میلیون و ۵۰هزار و ۱۳۳ وسیله نقلیه ثبت شده است. چهارم فروردین‌ ۱۴۰۱، تردد بین استانی به ۲میلیون و ۲۳۱هزار و ۲۳۵ وسیله نقلیه رسیده که نسبت به روز گذشته ۴درصد افزایش داشت.   

به گفته او تا چهارم فروردین، استان خوزستان ۱۵۰درصد، بوشهر ۹۹درصد، خراسان جنوبی ۷۷درصد، خراسان رضوی ۷۶درصد و اصفهان با ۷۲درصد دارای بیشترین افزایش نسبت به سال قبل بوده است.

مهریاری می گوید:  برای مجموع استان‌های تهران و البرز نیز تردد ۴میلیون و ۳۵۰هزار و ۳۳۷ ثبت شده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش ۳۸درصدی داشته است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار