اقامت بیش از ۱۸ هزار مسافر نوروزی در تاسیسات گردشگری چهارمحال و بختیاری

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی چهارمحال و بختیاری گفت: در ۹ روز گذشته، ۱۸ هزار و ۵۴۵ مسافر نوروزی در تأسیسات گردشگری این استان اقامت داشته‌اند.

آقای جیلان گفت: همچنین در ۹ روز گذشته بیش از ۳۹۲ هزار دستگاه خودرو با یک میلیون و ۵۶۹ هزار سرنشین وارد چهارمحال و بختیاری شده و در تأسیسات گردشگری استان مستقر شده اند.

از این تعداد، اقامت شش هزار و ۴۰۰ مسافر و گردشگر نوروزی مربوط به ۲۴ ساعت گذشته و در مراکز اقامتی دارای مجوز زیرمجموعه اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی و ستاد‌های اسکان استان بوده است.


بیشتر بخوانید


بر اساس آمار ترددشمار‌های اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان در ۹ روز گذشته بیش از ۳۹۲ هزار دستگاه خودرو با یک میلیون و ۵۶۹ هزار سرنشین وارد این استان شده‌اند.

از این تعداد ۵۰ هزار و ۹۵ دستگاه خودرو با ۲۰۰ هزار و ۳۸۰ سرنشین در ۲۴ ساعت گذشته وارد چهارمحال و بختیاری و ۵۴ هزار و ۸۹۰ دستگاه خودرو با ۲۱۹ هزار و ۵۶۰ سرنشین از این استان خارج شده‌اند.

هم‌اکنون چهار هزار و ۳۰۰ تخت در هتل‌ها، هتل‌آپارتمان‌ها، خانه‌های مسافر، بوم‌گردی‌ها و سایر تاسیسات گردشگری زیرمجموعه اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان برای خدمات‌رسانی و اقامت مسافران و گردشگران نوروزی پیش‌بینی و آماده شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار