ثبت تردد بیش از ۱۵ میلیون و ۷۰۰ هزار خودرو در مازندران

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران از ثبت بیش از ۱۵ میلیون و ۷۰۰ هزار تردد در جاده‌های استان خبر داد.

حسن جهانیان گفت: بیش از ۱۵ میلیون و ۷۰۰ هزار تردد بر اساس آمار منتشره از سامانه‌های هوشمند تردد شمار از ابتدای طرح نوروزی (۲۵ اسفند) تاکنون در جاده‌های مازندران ثبت شده است.

محور‌های ارتباطی مازندران به دلیل واقع شدن در مسیر ترانزیتی آسیای میانه و مسیر تهران _ مشهد به ویژه پتانسیل‌های گردشگری و مواهب طبیعی به خصوص در ایام تعطیلات از پرترافیک‌ترین راه‌های کشور محسوب می‌شوند.

او می‌گوید: بیش از یک میلیون و پانصد هزار تردد هم از ابتدای طرح نوروزی تا به امروز در محور‌های مواصلاتی با استان‌های مجاور ثبت شده است.

به گفته جهانیان بر همین اساس تردد در محور‌های مواصلاتی بیش از ۴۲ درصد در مقایسه با پارسال افزایش یافته است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران می‌گوید: آمار منتشره از سامانه‌های هوشمند تردد شمار منصوبه در جاده‌های این استان برداشت شده که این آمار تردد از مبادی ورودی شش گانه استان (محور کندوان، هراز، سوادکوه، کیاسر، گلوگاه و رامسر) ثبت و درج می‌شود.

به گفته جهانیان بیشترین حجم تردد در محور‌های استان از ابتدای این طرح مربوط به روز سوم فروردین ماه ۱۴۰۱ با ثبت بیش از ۲ میلیون و ۲۵۰ هزار تردد در سطح محور‌های مواصلاتی بوده است.

مسافرین و رانندگان می‌توانند جهت کسب اطلاعات از آمار و ارقام تردد در محور‌های استان و کشور همچنین آگاهی از آخرین وضعیت راه‌ها و انسداد‌ها یا محدودیت‌های احتمالی تردد و شرایط جوی به سایت www.۱۴۱.ir مراجعه نموده و یا با تلفن گویای ۱۴۱ تماس حاصل فرمایند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.