رییس هیات چوگان اصفهان:

مشکل باشگاه چوگان نقش جهان اصفهان بزودی حل می‌شود

رییس هیات چوگان استان اصفهان گفت: مشکل باشگاه چوگان نقش جهان اصفهان در دست بررسی است و بزودی حل می‌شود.

تصاویری در فضای مجازی منتشر شده مبنی بر اینکه اختلاف در خصوص تملک یک زمین مربوط به باشگاه چوگان در ورزشگاه نقش جهان اصفهان، پلمب شدنِ این باشگاه و در نتیجه آسیب به برخی اسب‌های این مجموعه را در پی داشته است.

حسین جعفری گفت: حدود ۲۰ راس اسب در این محل نگهداری می‌شود که به برخی از آن‌ها به دلیل شرایط نامناسب نگهداری آسیب وارد شده است، البته بعضی از تصاویر فضای مجازی مربوط به اسب‌های این باشگاه نیست و ارتباطی با آن ندارد.

البته با همکاری اداره کل ورزش و جوانان پرونده این باشگاه در دست بررسی و اقدام است و تا چند روز آینده نتیجه نهایی آن اعلام خواهد شد.

به گفته او از آنجا که زمین تصرف شده باید به دولت پس داده شود لذا اسب‌هایی که به افراد به غیر از این باشگاه تعلق دارد باید به صاحبانشان بازگردانده شود.

همچنین اداره کل ورزش و جوانان اصفهان در این ارتباط با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد: در پی تصرف غیر قانونی چندین هکتار زمین و مجموعه چوگان ورزشگاه نقش جهان توسط اشخاصی به بهانه احداث مجموعه چوگان، پرونده‌ای در دادگستری شهرستان برخوار تحت عنوان شکایت تصرف عدوانی اراضی دولتی توسط اداره کل استان مفتوح و در راستای حفظ حقوق بیت المال و جلوگیری از زمین خواری در حال رسیدگی است.

در ادامه بیانیه اضافه شده است: با این وصف متشاکیان این پرونده طی یکی دو ماه اخیر قصد اخذ پروانه فعالیت ورزش چوگان بر روی اراضی مورد تصرف غیر قانونی را داشتند که با آگاهی و اقدام قانونی این اداره کل موفق به اخذ مجوز نشدند لذا با توجه به شکایت اشاره شده و فعالیت بدون مجوز در مجموعه، در مورد اسب‌هایی که در آن محل نگهداری می‌شدند به صاحبان آن ظرف مدت ۱۰ روز زمان داده شد که اسب‌ها را از محل خارج کرده و به محل دیگری منتقل کنند. اما متاسفانه چنین اقدامی صورت نگرفت.

ادامه بیانیه حاکیست: با هماهنگی که توسط این اداره کل با مبادی ذیربط انجام گرفت مقرر شد یکی از درب‌های مجموعه فک پلمپ شود و اسب‌ها روزانه بمدت چند ساعت از محل مجموعه جهت انجام امور مورد نیاز آن‌ها (دوانیدن و...) خارج شوند که متاسفانه این افراد با توجه به اینکه قصد دارند با گروگان گرفتن سلامتی تعدادی اسب و با استفاده از فضای یکی از کانال‌های مسموم فضای مجازی که ماهیتش برای همه اهالی ورزش استان روشن است نسبت به تصرف غیر قانونی خود در آن محل ادامه دهند.

منبع:ایرنا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.