رشد ۸۱ درصدی سفرها به اصفهان

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اصفهان گفت: طی روزهای ۲۵ اسفند ۱۴۰۰ تا ششم فروردین امسال، میزان تردد در راه‌های استان نسبت به مدت مشابه سال گذشته، ۸۱ درصد رشد داشته است.

محمدعلی صلواتی به آخرین آمار‌های تردد در محور‌های استان اصفهان از ابتدای تعطیلات نوروزی تاکنون، اشاره کردو گفت: طی روز‌های ۲۵ اسفند ۱۴۰۰ تا ششم فروردین امسال، ۱۶میلیون و ۸۲۱ هزار و ۸۵۸۵ تردد در راه‌های استان ثبت شده که میزان تردد‌ها نسبت به مدت مشابه سال گذشته، ۸۱ درصد رشد داشته است.

کل تردد در راه‌های استان از مجموع ۱۴۰ دستگاه ترددشمار ثبت شده است.

به گفته او در این مدت، آمار خودرو‌های ورودی به محور‌های استان یک میلیون و ۲۸۹ هزار و ۸۲۴ خودرو بوده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۶۸ درصد افزایش داشته است.

طی این مدت تعداد وسیله نقلیه خروجی از راه‌های استان یک میلیون و ۳۳۴ هزار و ۹۲۰ بود که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۷۶ درصد رشد داشته است.

صلواتی می‌گوید از ابتدای ستاد نوروزی تاکنون ۳۵ درصد تردد پلاک‌های غیربومی در محور‌های استان مربوط به تهران، ۸ درصد مربوط به فارس، ۷ درصد مربوط به چهارمحال وبختیاری، ۵ درصد مربوط به خراسان رضوی و بقیه مربوط به سایر استان‌ها است.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اصفهان گفت: محور‌های پرتردد استان، شامل محور اصفهان-بهارستان و بالعکس، اصفهان- فولادشهر و بالعکس، قم- کاشان، شهرضا- اصفهان و کاشان- نطنز است.

تعداد مسافران ناوگان‌های عمومی از مبدا استان اصفهان از ابتدای سفر‌های نوروزی تا پایان روز گذشته ۲۲۲ هزار نفر بوده است.

منبع:ایسنا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.