طرح ضیافت ماه رمضان در استان قزوین اجرا می‌شود

همزمان با ماه رمضان با هدف تامین کالا‌های اساسی طرح ضیافت در استان قزوین اجرا می‌شود.

رضا افلاطونی رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین گفت:در این طرح بیش از هزار و ۴۰۰ تن برنج، هزار تن شکر خانوار و صنف در استان توزیع می‌شود.

توزیع اقلام این طرح از اول ماه مبارک رمضان در سطح استان و شهرستان‌های تابعه توزیع می‌شود.

برای ماه مبارک رمضان نیز تامین مرغ گرم با توجه به جوجه ریزی و ذخیره سازی انجام شده مشکلی نخواهیم داشت.

امسال استان قزوین در بحث مرغ بازار آرامی داشت بجز یک مورد که چهار شنبه آخر سال با هماهنگی دستگاه‌های اجرایی و قضایی ۱۸ دستگاه خودرو که اقدام به خروج مرغ می‌کردند توقف و با متخلفین برخورد شد.

ذخیره سازی مرغ منجمد به میزان لازم انجام شده و با هماهنگی و نظارت مستمر و عرضه و توزیع مرغ منجمد بازار را پویا نگه داشته ایم.

سیستم توزیع هوشمند را موثرترین روش برای کنترل و نظارت بر بازار است و در حال حاضر شش پلتفرم داخلی و یک پلتفرم ملی اقدام به توزیع مرغ و کالا‌های اساسی کرده‌اند.

تمام تلاش ما در امر توزیع و نظارت بر کالا‌های اساسی حرکت به سمت هوشمند سازی است؛ که الحمدالله اقدامات خوبی در این زمینه انجام شده و مقدمات این طرح با چند شرکت دانش بنیان صورت گرفته است.

در حال حاضر روزانه ۶۰ تخم مرغ در استان توزیع می‌شود و برای کنترل بازار همچنان توزیع ادامه دارد.

پس از تصویب قیمت توسط ستاداستانی بلافاصله میوه تنظیم بازار در ۷۳ غرفه، سیب و پرتغال استان توزیع شد و در ارزیابی سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران این استان بلحاظ خروج و توزیع میوه رتبه نخست کشوری را کسب کرده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار