به زودی؛

افتتاح بزرگترین پایانه زمینی کشور در آذربایجان غربی

نماینده مردم خوی و چایپاره در مجلس شورای اسلامی از افتتاح بزرگترین پایانه زمینی کشور تا اواخر ماه آینده خبر داد.

عادل نجف زاده گفت: پایانه مرزی رازی به عنوان بزرگترین افتتاح پایانه مرزی کشور؛ با صرف بیش از ۲۵۰ میلیارد تومان اعتبار تا اواخر اردیبهشت سال جاری افتتاح می‌شود.

رییس گروه دوستی ایران و ترکیه می گوید: این پایانه در نقطه هم پیوندی اقتصاد ایران و اقتصاد جهان قرار گرفته است و افتتاح پایانه زیبای رازی هدیه‌ای ارزشمند به مردم کل کشور و مسافران و گردشگران و تجار داخلی و خارجی است که در تردد از مرز رازی خوی بهترین و با کیفیت‌ترین خدمات را دریافت کنند.

نماینده مردم خوی و چایپاره در مجلس شورای اسلامی گفت: معاون وزیر راه و شهرسازی و رییس سازمان راهداری کشور، فروردین ماه جاری برای حل و فصل مشکلات حوزه راه‌های خوی و چایپاره و نیز بررسی آخرین مراحل احداث و تجهیز پایانه رازی به خوی سفر می‌کند.

مرز رازی خوی نزدیکترین مرز زمینی ایران به کشور ترکیه و اروپا است که به علت نزدیکی به ترکیه مورد توجه و تردد گسترده مسافران داخلی و خارجی است.

استان آذربایجان غربی در شمال غرب کشور با سه کشور آذربایجان، ترکیه و عراق ۹۶۷ کیلومتر مرز و پنج پایانه مرزی دارد که شامل بازرگان ماکو، رازی خوی و سرو ارومیه در مرز ترکیه، تمرچین پیرانشهر در مرز شمال عراق و پلدشت در مرز نخجوان است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.