سرپرست ستاد هماهنگی کانون های مساجد استان زنجان گفت: هر ماه ۲۰زوج جوان از این دوره‌ها بهره‌مند خواهند شد.

اسلامی از اجرای طرح آموزش زوج‌های جوان با همکاری دادگستری و شورای شهر زنجان خبر داد و گفت: کلید واژه امسال از سوی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کار، تلاش و همدلی اعلام شده است و لازم است تا کار‌های ستاد کانون‌های مساجد استان را با تکیه به این کلید واژه پیش ببریم.

 او با بیان اینکه کار ما پشت میزنشینی نیست و باید در میدان باشیم، گفت: مطالعه نقشه مهندسی فرهنگی باید در دستور کار ما در سال جدید باشد.

او با یادآوری بازدید از کانون‌های مساجد و اطلاع رسانی نقاط قوت موجود بر ضرورت ساماندهی اموال کانون‌های مساجد تاکید کرد و گفت: شفاف سازی اقدامات انجام شده در کانون‌های مساجد و استفاده از تسهیلات مشاغل خانگی توسط کانون‌های مساجد مورد توجه قرار گیرد.

این مسئول به برنامه‌های کانون‌های مساجد در ماه مبارک رمضان اشاره کرد و گفت: با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، برنامه افطار روزه اولی ها، محفل انس با قرآن، تقدیر از مربیان قرآنی و مفسران طرح تفسیر و طرح تلاوت نور کانون‌های مساجد، تقدیر از رتبه‌های ملی و بین المللی فرهنگی و هنری و قرآنی اجرا خواهد شد.

اسلامی بر ضرورت جهاد تبیین و تهیه گزارش سه ماهه از برنامه‌های کانون‌های مساجد تاکید کرد و گفت: تهیه شناسه ملی برای ۱۰ باب کانون‌های فرهنگی و هنری در دستور کار قرار گیرد.

به گفته او، جشنواره رضوی امسال با موضوع سرود رضوی اجرا خواهد شد و لازم است از ظرفیت کانون‌های مساجد در این جشنواره استفاده شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.