خدمت ۱۳ گروه جهادی در مناطق کمتر برخوردار اردل

۱۳ گروه جهادی در تعطیلات نوروزی امسال در مناطق کمتربرخوردار شهرستان اردل مستقر شده و مشغول خدمت‌رسانی هستند.

آقای شبان بیدله مسئول معاونت عملیات جهادی و سازندگی ناحیه بسیج دانشجویی چهارمحال و بختیاری با اشاره به فعال شدن قرارگاه «عهد خدمت» در استان گفت: ۱۳ گروه جهادی این قرارگاه دانشجویی در تعطیلات نوروزی امسال در مناطق کمتربرخوردار شهرستان اردل مستقر شده و مشغول خدمت‌رسانی هستند.

با برنامه‌ریزی انجام شده گروه‌های مختلف جهادی خواهران و برادران دانشجو در بازه زمانی ۶ تا ۱۱ فروردین خدمات مختلفی را در قالب طرح‌های عمرانی، دامپزشکی، بهداشتی و درمانی، تربیتی و آموزشی و همچنین فرهنگی به ساکنان روستا‌های کمتر برخوردار و واقع شده در مناطق سخت‌گذر شهرستان اردل ارائه می‌کنند.


بیشتر بخوانید


برادران دانشجوی جهادگر در منطقه دیناران و روستا‌های اطراف و به مرکزیت قرآب مستقر شده‌اند، گروه‌های جهادی خواهران نیز با مرکزیت روستای لیرابی مشغول خدمت‌رسانی به اهالی این روستا و دیگر روستا‌های منطقه هستند.

علاوه بر نیرو‌های قرارگاه مرکزی عهد خدمت، گروه جهادی «شهید شاهمرادی» با استعداد ۵۹ دانشجو در منطقه دورک شاهپوری و گروه جهادی «از تبار آسمان» با استعداد ۶۰ دانشجو در روستای لندی از توابع شلیل به ارائه خدمات می‌پردازند.

پیش بین می‌شود در تعطیلات نوروزی امسال ۳۰۰ دانشجوی بسیجی در قالب طرح‌های جهادی در مناطق کمتربرخوردار حضور یابند.

حضور در روستا‌ها و مناطق کمتر برخوردار و خدمت‌رسانی به اهالی این مناطق، امیدآفرینی میان اقشار مختلف و تربیت نیروهای جهادی از اهداف تشکیل قرارگاه عهد خدمت است.

با مهار شیوع کرونا، حرکت‌های جهادی دانشجویان در مناطق کمتربرخوردار بیش از گذشته توسعه خواهد یافت.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار