توزیع بیش از دو هزار بسته معیشتی بین نیازمندان در بوئین زهرا

مدیرکل کمیته امداد استان قزوین از توزیع دو هزار و ۲۰۰ بسته معیشتی میان نیازمندان شهرستان بوئین زهرا خبر داد.

ناصر ظاهری مدیرکل کمیته امداد استان قزوین گفت: به همت خیران و در آستانه ماه مبارک رمضان دو هزار و ۲۰۰ بسته معیشتی به ارزش دو میلیارد و ۶۴۰ میلیون تومان میان نیازمندان و محرومان شهرستان بوئین زهرا توزیع شد.

یکی از جلوه‌های آمادگی برای ماه رمضان، آمادگی برای کمک به محرومان است که امروز پرچم این آمادگی در شهرستان بوئین زهرا و در بخش رامند برافراشته شده است.

امروز یکی از خیران بزرگوار که همواره در عرصه نیکوکاری آماده و فعال هستند، پنج هزار بسته معیشتی را برای افراد نیازمند آماده کرده اند که دو هزار و ۲۰۰ بسته به نیازمندان و محرومان تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان بوئین زهرا اختصاص یافته است.

این بسته‌های معیشتی هر کدام یک میلیون و ۲۰۰ میلیون تومان ارزش دارد که ۵۶۴ بسته میان نیازمندان بخش مرکزی بوئین زهرا، ۷۴۴ بسته میان نیازمندان بخش شال و مابقی میان نیازمندان بخش رامند توزیع می‌شود.

سال گذشته در طرح اطعام مهدوی شاهد حضور گسترده اقشارمختلف مردم در بحث کمک به هم استانی‌های نیازمند بودیم به طوری که در نقاط مختلف استان ۷۲ آشپزخانه اطعام مهدوی برپا شد و مجموع کمک‌های مردمی ۳۰۷ هزار پرس غذا و سبد کالا و افطاری ساده به ارزش بیش از ۱۹ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان بود.

این حجم کمک مردمی تنها مربوط به ماه رمضان سال۱۴۰۰ بود و پیش بینی می‌کنیم این کمک‌ها در سال جاری نیز رمضانی پربرکت و پر بار در خدمت رسانی به محرومان داشته باشیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.