امنیت بستر تحقق عدالت در کشور

آیت الله نوری همدانی گفت: امنیت بستر تحقق عدالت در کشور است و با تامین امنیت می‌توان عدالت را در جامعه برقرار کرد.

آیت الله نوری همدانی صبح امروز در در دیداربا  سردار اشتری فرمانده کل انتظامی کشور تلاش و حرکت در جهت تأمین امنیت در جامعه را از جمله اعمال صالح دانست و گفت: هر حرکتی که موجب افزایش و ارتقاء امنیت در جامعه و تضعیف دشمنان شود عمل صالح است و قطعاً دارای جایگاهی ویژه نزد پروردگار است.

آیت الله نوری همدانی   به دسیسه دشمنان برای ایجاد تفرقه میان مسلمانان اشاره کرد و گفت: دنیای استکبار در حال حاضر با ایجاد نفاق برخورد‌هایی را بین مسلمانان ایجاد کرده که شاهد نمونه‌هایی از اختلافات در عراق/ سوریه و یمن هستیم.

فرمانده کل انتظامی کشور هم در این دیدار از کاهش ۲۲ درصدی جانباختگان جاده‌های کشور در تعطیلات نوروز امسال خبر داد و گفت: با وجود افزایش چشمگیر حجم سفر‌های نوروزی نسبت به پارسال شاهد کاهش تصادفات و آمار جان باختگان در تصادف‌های جاده‌ای هستیم.

سردار اشتری با اشاره به استمرار خدمت رسانی فرماندهی کل انتظامی و طرح ویژه نوروزی این نیرو گفت: نیروی انتظامی با بیش از ۲۰۰ هزار پرسنل در قالب طرح بهارانه تا پایان تعطیلات نوروزی به مردم خدمت رسانی می‌کند.

فرمانده کل انتظامی کشور گفت: برای ارائه خدمات انتظامی در حوزه پلیس‌های تخصصی از جمله راهور /انتظامی /پلیس راه و سایر یگان‌ها بیش از ۷۰ هزار خودرو به کار گرفته شده است.

سردار اشتری در ادامه از ارائه بیش از ۱۰۰ میلیون خدمت به مردم در حوزه‌های مختلف در سال گذشته خبر داد و گفت: این نهاد دارای بیشترین ارتباط و تعامل با مردم است و توانسته در حوزه‌های مختلف کاری عملکرد خوبی از خود به اجرا بگذارد.

او همچنین به اجرای برنامه‌های متنوع اعتقادی برای کارکنان ناجا اشاره کرد و گفت: تمام تلاش کارکنان و پرسنل فرماندهی کل انتظامی رسیدن به نیروی تراز انقلاب اسلامی است.

فرمانده کل انتظامی امروز همچنین در ادامه سفر یک روزه خود به قم با حضور در بیت آیت الله علوی گرگانی یاد و خاطره این مرجع فقید را گرامی داشت.

سردار اشتری با اشاره به سادگی و اخلاص آیت الله علوی گرگانی گفت: حضور پرشور مردم قدرشناس در مراسم تشییع این مرجع گرانقدر گویای جایگاه برجسته و والای این عالم ارزشمند و مردمی است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار