اسکوچیچ: عملکرد بازیکنان لیگ راضی کننده نبوده است

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران گفت که دوسال است لیگ را زیر نظر گرفته ایم، اما تاکنون عملکرد بازیکنان راضی کننده نبوده است.

دراگان اسکوچیچ سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در نشست خبری بعد از بازی با لبنان گفت: از بازیکنان انتظار دارم که هرچه بهتر خودشان را نشان بدهند که تیم ملی بهتری داشته باشیم. سطح تیم ملی بالاتر از لیگ است، بنابراین اگر بازیکنان انتظارات ما را برآورده کنند دعوت می‌شوند. منتظرم بازیکنان بخصوص جوانتر‌ها خودشان را نشان دهند و دوسال است که لیگ را زیر نظر گرفته ایم، اما تاکنون عملکرد بازیکنان راضی کننده نبوده است و بازیکنان باید سطح شان را بالاتر بیاروند تا به تیم ملی دعوت شوند. در مورد مربیان و باشگاه‌هایی که در لیگ کار می‌کنند انتظار دارم که بهتر کار کنند تا بازیکنان با آمادگی بهتری به تیم ملی بیایند و اینکه ارتباط مستمری بین من و مربیان لیگ برقرار باشد تا بازیکنان بهتر آماده شوند.

در اردو‌های اخیر تیم ملی اکثر بازیکنان دعوت شده لژیونر‌ها تشکیل داده اند و همین موضوع انتقاداتی را از اسکوچیچ همراه داشته است.  

برخی از انتقادها خنده دار هستند

سرمربی تیم ملی در مورد انتقادها  گفت: در ادامه با توجه به اینکه قرارداد دارم با قدرت به کارم ادامه می‌دهم از انتقادهایی که به من شده خوشحالم و خوب شد فرصتی مهیا شد تا منتقدانم صحبت‌هایشان را مطرح کنند. تعداد بازی‌هایی که برده‌ایم عملکردم را نشان می‌دهند. به موضوع های حاشیه‌ای نمی پردازم زیرا برخی از انتقادها خنده دار هستند.

پس از شکست ایران مقابل کره جنوبی عده ای خواهان برکناری اسکوچیچ از تیم ملی شده بودند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۴۱ ۱۰ فروردين ۱۴۰۱
رامین رضاییان که خوبه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۰۰ ۰۹ فروردين ۱۴۰۱
اگه عرضه داشتی یه بازی کره رو میبردی، این بازی چندتا بازیکن نبودن، بازی رفت تو تهران چی؟! چندتا تیم در پیت عربی رو بردی فکر کردی چی، جناب لباس تیم ایران برا جنابعالی گشاده خیلی هم گشاده، اینو تو جام جهانی همه می بینند
آخرین اخبار