نماینده ولی فقیه در کردستان:

ظرفیت مساجد برای آزادی زندانیان جرایم غیر عمد به کار گرفته شود

پورذهبی گفت: بیش از دو هزار و ۵۰۰ مسجد در استان داریم که با استفاده از پایگاه اجتماعی این اماکن می‌توان زمینه آزادی زندانیان جرایم غیر عمد را فراهم کرد.

نماینده ولی فقیه در کردستان امروز در دیدار با مدیرکل زندان‌ها و اعضای ستاد دیه استان کردستان گفت: از تلاش‌های مدیرکل زندان‌های کردستان که شخصیت، نگاه و نگرششان فرهنگی است، تشکر می‌کنم.

حجت‌الاسلام و المسلمین پورذهبی گفت: در بازدید هایی که چند ماه پیش از زندان ها داشتم  از اینکه جوانانی در بند گرفتار بودند، متأثر شدم.

او می گوید: ضرورت استفاده از ظرفیت مساجد برای آزادسازی زندانیان جرائم غیرعمد ضروری است و می‌توان با بهره‌گیری از ظرفیت دو هزار و ۵۰۰مسجد در استان زندانیان زیادی را به آغوش خانواده‌هایشان بازگرداند.

نماینده ولی فقیه در کردستان گفت: می‌توان یک جلسه شورای فرهنگ عمومی را به آزادسازی زندانیان جرایم غیرعمد استان کردستان اختصاص داد، پیشنهاد می‌شود با رایزنی مناسب از ظرفیت اعضای هیئت عملی، اساتید، دانشجویان، ادارات و مردم نیز در راستای این کار خیرخواهانه استفاده کرد.

حجت‌الاسلام و المسلمین پورذهبی گفت: ترویج کار خیر، مساعدت و اقدامات خیرخواهانه به منظور آزادسازی زندانیان جرائم غیرعمد و خوشحال کردن خانواده‌های آنان در استان ضروری است و رسالت دستگاه قضا، امور زندان‌ها و ستاد دیه در کردستان یک کار خیرخواهانه و ارزشمند است که برابر فرموده قرآن، خداوند ده بار پاداش آن را به متولیان امر خواهد داد.

او می گوید: زندانیان جرائم غیرعمد مشکل‌دار و نیازمند احصا و شناسایی هستند،فرهنگ کمک به زندانیان یک کار دلی و باید برای مردم جامعه بازگو کرد و از تکرار آن خسته نشد.

نماینده ولی فقیه در کردستان از همه مسئولان، مردم و خیرین برای مشارکت در جشن گلریزان ویژه آزادی زندانیان جرائم غیرعمد در استان دعوت کرد .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.