سهم سیستان و بلوچستان از اعتبارات محرومیت زدایی افزایش یافته است

آیین کلنگ زنی مدرسه ۹ کلاسه در روستای نظرآباد شهرستان راسک اجرا شد.

میثم لک زایی گفت: زیر بنای این فضای آموزشی بالغ بر یک هزار مترمربع خواهد بود و با اعتباری بالغ بر ۵۵ میلیارد ریال از محل اعتبارات محرومیت زدایی احداث می‌شود.

او گفت: سهم سیستان و بلوچستان از اعتبارات محرومیت زدایی افزایش یافته است و جای دارد از استاندار، نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی و بویژه نمایندگان استانمان، تشکر و قدردانی نمایم.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس سیستان و بلوچستان افزود: از محل این ردیف، سه پروژه مدرسه ۹ کلاسه شهید جواد نوروزی، هنرستان شهر پارود با زیربنای ۱۶۰۰ مترمربع و مجتمع شبانه روزی شهر پیشین با زیربنای ۲ هزار مترمربع، برای شهرستان راسک پیش بینی شده است.

او گفت: عملیات اجرایی پس از تحویل قطعی زمین، در یک ماه آینده آغاز خواهد شد.

مهندس لک زایی گفت: با توجه به افزایش جمعیت دانش آموزی و مراجعه بازماندگان از تحصیل، جهت بهبود سرانه فضای آموزشی در این شهرستان، در حال حاضر بیش از ۲۶ پروژه در قالب ۱۱۶ کلاس درس در شهرستان راسک در حال اجرا است که نشان از توجه ویژه سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس به مناطق کم برخوردار دارد.

 آیین کلنگ زنی مدرسه ۹ کلاسه شهید نوروزی و مجتمع شبانه روزی شهر پیشین با حضور مهندس لک زایی مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان و دکتر درخشان نماینده مردم شریف شهرستان‌های ایرانشهر، دلگان، سرباز و راسک در مجلس شورای اسلامی و مسیولین محلی و معتمدین، برگزار شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار