رئیس دانشگاه علوم پزشکی اراک خبر داد؛

کادر تخصصی بیمارستان خنداب نسبتا تکمیل شده است

جمالیان گفت: متخصصین قلب، داخلی، جراحی، اطفال، زنان، رادیولوژی و ... به بیمارستان مهر خنداب اضافه شده اند.

جمالیان رئیس دانشگاه علوم پزشکی اراک و رئیس خدمات بهداشتی و درمانی استان مرکزی  در جریان بازدید از بیمارستان مهر خنداب   مطالبی به شرح زیر بیان کرد.

متخصصین قلب، داخلی، جراحی، اطفال، زنان، رادیولوژی و ... به بیمارستان مهر اضافه شده اند و نسبتا کادر تخصصی این بیمارستان تکمیل شده است.

با اضافه شدن همکاران متخصص، کمبود تجهیزات نظیر دستگاه اکو و چند دستگاه دیگر، مهمترین مشکلات این حوزه هستند که در سال جاری هر چه سریعتر برطرف خواهد شد.

اقدامات خوبی با کمک مسئولین و نمایندگان مجلس شورای اسلامی در راستای محرومیت زدایی در حوزه سلامت در شهرستان صورت پذیرفته است که این روند باید مستمر و همیشگی باشد.

در راستای گسترش عدالت خدمات حوزه بهداشت و درمان، اقدامات خوبی در سال‌های اخیر و با کمک مسئولان، نماینده‌ها و مردم و خیرین انجام شده است.

زمانی که متخصصی به شهرستان به خصوص مناطق محروم مراجعه می‌کنند برای ماندگاری نیاز به استفاده از تخصص خود و مراجعه مردم دارند.

مراجعه مردم خنداب به بیمارستان‌های شهر‌های ملایر و اراک، باعث ماندگار نشدن متخصصین می‌شود و برای ارتقاء و افزایش سطح خدمات بهداشتی و درمانی، می‌بایست فرهنگ مردم نیز تغییر کند و به همکاران متخصص که به این شهرستان می‌آیند، اعتماد و اطمینان داشت.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.