تردد خودرو‌های سنگین در روز‌های ۱۲ و ۱۳ فروردین ممنوع شد

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری سیستان و بلوچستان گفت: تردد خودرو‌های سنگین در محور‌های استان از ساعت ۲۴ روز‌های ۱۲ و ۱۳ فروردین ممنوع شد.

 منصور بیجار گفت: چهارمین جلسه شورای خدمات سفر و شورای ترافیک به ریاست استاندار برگزار شد که در تمام این جلسات خدمات رسانی به مسافران نوروزی و کنترل تردد‌ها در جاده‌های استان مورد بررسی قرار گرفته و دستورات لازم از سوی استاندار صادر شده است.

او گفت:  پیک بعدی برگشت مسافران و آمار تردد‌ها در روز‌های پیش رو افزایش خواهد داشت و بر همین اساس تصمیمات لازم برای کنترل تردد‌ها و نظارت بر جاده‌های استان اتخاذ شده است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری سیستان و بلوچستان گفت:با توجه به تلاش و توان تمام نیرو‌های امدادی و گروه‌های جهادی بازهم متاسفانه آمار تلفات جاده‌ای نسبت به میانگین کشور بالاست.

او گفت: هرچند اقدامات خوبی صورت گرفته، اما با افزایش ۳۵ درصدی تردد‌ها در این ایام نسبت به سال گذشته، آمار تلفات نسبت به سال گذشته کمتر بوده، اما باز هم این آمار بالاست.

بیجارگفت: با توجه به پیش‌بینی‌های انجام شده و دستور استاندار مرخصی تمامی مدیران مرتبط لغو و حضور خودرو‌های امدادرسان، اورژانس و هلال احمر در جاده‌های استان افزایش یافته و تمام دستگاه‌های انتظامی و خدمات رسان در کنار مردم هستند و همچنین حضور پلیس و همراهی گروه‌های جهادی در سطح استان به صورت محسوس افزایش یافته تا مردم این احساس را داشته باشند که پلیس در کنار آنهاست.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری سیستان و بلوچستان گفت: برخورد با متخلفان و خودرو‌هایی که در روز‌های آینده تخلف داشته باشند افزایش خواهد یافت و ۶۰ دستگاه خودرو نظارتی جدید در جاده‌های استان حضور خواهد داشت.

بیجار گفت: مردم تردد هایشان را برای دقایق آخر نگذارند و با توجه به پایان تعطیلات و شروع مدارس و همچنین آغاز ماه مبارک رمضان و روز طبیعت افزایش چشمگیر تردد‌ها را در جاده‌های استان خواهیم داشت.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار