تاکید حماس بر تشدید مقاومت و مقابله با رژیم اشغالگر در پاسخ به جنایات جنین

جنبش حماس در بیانیه‌ای اعلام کرد که جنایات مستمر اشغالگران صهیونیستی هشدار انفجاری فراگیر است که قوی‌تر از انفجار‌های گذشته خواهد بود.

جنبش مقاومت اسلامی حماس در واکنش به یورش نیروهای رژیم صهیونیستی به اردوگاه جنین با صدور بیانیه ای تاکید کرد تشدید مقاومت و مقابله با رژیم اشغالگر و شهرک نشینان پاسخ به این جنایات شنیع است و دشمن مستکبر بداند که خون جوانان ما ارزان نیست و حماس با شهدا پیمان بسته است و راه مقاومت و مبارزه با اشغالگر و حمایت از این مردم به هر قیمتی که باشد، ادامه می یابد.

در این بیانیه که خبرگزاری شهاب آن را منتشر کرد آمده اشت: «ما تا پایان اشغال، مقاومت را ادامه خواهیم داد. شهدای قهرمان ما صبح امروز در مقابله با نیرو‌های اشغالگر در اردوگاه جنین دست به قیام زدند و در کرانه باختری به شهادت رسیدند. از خداوند متعال برای مجروحان شفای عاجل خواستاریم و عملیات قهرمانانه در بیت لحم و عزم قهرمانانمان را گرامی می‌داریم. پاسخ این جنایت شنیع صهیونیست‌ها تشدید مقاومت و مقابله با اشغالگران و شهرک نشینان آن است. دشمن مستکبر بداند که خون مردم ما ارزان نیست و حماس راه مقاومت، مبارزه با اشغالگری و پاسداری از مردم را با فداکاری ادامه خواهد داد.»

حماس تاکید کرد که جنایات مستمر اشغالگران حکایت از انفجاری فراگیر دارد که قدرتمندتر و دردناک‌تر خواهد بود و این امر را وعده آزادگان دانست. 

جنبش مقاومت اسلامی با اشاره به فرارسیدن ماه رمضان اعلام کرد:  همزمان با فرارسیدن ماه مبارک رمضان، ماه جهاد، شهادت و پیروزی، دست شورشگران را در همه شهر‌ها و اردوگاه‌ها که در قلب آن بیت المقدس قرار دارد، می‌بندیم و بر این امر تأکید می‌کنیم. مقابله با اشغال و شهرک نشینان آن را با تمام امکانات تا رسیدن به آزادی ادامه می‌دهیم.

در همین حال، تشکیلات خودگردان فلسطین اعلام کرد درباره پیامد تنش آفرینی رژیم صهیونیستی در کرانه باختری و حملات شهرک نشینان به مسجدالاقصی هشدار می‌دهیم. تشکیلات خودگردان همچنین افزود به آمریکا درباره قصد رژیم صهیونیستی برای تشدید تنش در ماه رمضان هشدار داده بودیم.

جبهه خلق برای آزادی فلسطین: عملیات شهادت طلبانه علیه اشغالگران ادامه خواهد داشت

جبهه خلق برای آزادی فلسطین، یاد شهدای جنین را گرامی داشت و تاکید کرد: عملیات شهادت طلبانه، نهاد امنیتی رژیم صهیونیستی را سردرگم کرد.

به گزارش پایگاه خبری الهدف؛ جبهه خلق برای آزادی فلسطین امروز پنج شنبه با گرامیداشت یاد شهیدان سناد ابو عطیه و یزید السعدی که در مقابله قهرمانه خود با حملات صبح امروز نیرو‌های رژیم صهیونیستی به اردوگاه جنین به شهادت رسیدند، برای مجروحان این حمله آرزوی شفای عاجل کرد. این جبهه از عملیات قهرمانه حمله با چاقو نزدیک بیت لحم که در آن (شماری) از شهرک نشینان زخمی شدند تجلیل کرد.

جبهه خلق برای آزادی فلسطین در بیانیه‌ای کوتاه تاکید کرد جنایات رژیم اشغالگر که هر روز در حال افزایش است نمی‌تواند عملیات فداکارانه قهرمانان ملت ما را متوقف کند و عملیات بنی براک آخرین آن نخواهد بود. تا زمانی که اشغالگری در سرزمین ما ادامه دارد و اشغالگران و شهرک نشینان حقوق مردم ما را پایمال می‌کنند، این عملیات ادامه دارد.

دژخیمان رژیم صهیونیستی امروز صبح ضمن یورش به اردوگاه جنین و محاصره خانه‌ای دو فلسطینی را به شهادت رسانده و عده‌ای را زخمی کردند. شهدا دو جوان ۱۷ و ۲۳ ساله به نام‌های یزید السعدی و سناد ابو عطیه هستند. همچنین در عملیات استشهادی صبح امروز یک جوان فلسطینی پس از زخمی کردن  ۴ شهرک نشین به شهادت رسید.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار