ارائه سرویس اشتراک Business Essentials توسط اپل

جدیدترین سرویس اشتراک شرکت اپل، یک بسته مدیریت فناوری اطلاعات برای مشاغل کوچک است که اکنون برای همه در دسترس است.

سرویس اشتراک Business Essentials که شرکت اپل در اواخر سال گذشته، در یک نسخه بتا محدود معرفی کرد، اکنون برای هر کسب و کار کوچکی در دسترس است.

این اقدام اپل برای مدیریت دستگاه و فضای ذخیره‌سازی ابری، به کمک پلتفرم Business Manager انجام می‌شود که شرکت‌ها از قبل برای خرید و مدیریت سخت‌افزار اپل خود از آن استفاده می‌کنند و برای سازمان‌هایی با کمتر از ۵۰۰ کارمند طراحی شده است.

این سرویس اشتراک، خدمات سنتی فناوری اطلاعات را به یک پورتال با نرخی از ۲.۹۹ دلار برای هر کارمند در ماه پیوند می‌دهد. اپل برای بازاریابی این سرویس یک دوره آزمایشی رایگان دو ماهه ارائه می‌کند که اکنون برای شرکت‌هایی که قبلاً بخشی از آزمایش بتا بودند در دسترس است.

کسب‌وکار‌هایی که می‌توانند از این سرویس استفاده کنند، احتمالاً از قبل به پورتال Business Manager اپل دسترسی دارند. کسب‌وکار‌ها (و بطور مشابه، مدارس دارای Apple School Manager) می‌توانند اپل آی دی‌های مدیریت‌شده را رزرو و توزیع کنند.

اپل

کسب و کار‌ها و صاحبان مشاغل کوچک می‌توانند از این خدمت اپل، برای ارسال بسته‌های از پیش پیکربندی شده به دستگاه‌های کارمندان، رمزگذاری اجباری FileVault و ... استفاده کنند. سپس کارمندان می‌توانند تنظیمات خود را مشاهده کنند، به پشتیبانی دسترسی داشته باشند یا تعمیرات را از طریق برنامه Business Essentials پیگیری کنند.


بیشتر بخوانید


 

برچسب ها: شرکت اپل ، کسب و کار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار