تجمع اعتراضی در مقابل پمپ بنزین‌های آمریکا

فعالان و هواداران حزب جمهوری خواه عصبانی از گران شدن بنزین دیگران را به رأی دادن به حزب جمهوری خواه ترغیب می‌کنند.

 شماری از فعالان و هواداران حزب جمهوری خواه با تجمع در برابر پمپ بنزین‌ها، با اشاره به گران شدن بنزین در روز‌های اخیر در آمریکا از مردم خواستند برای رأی دادن به حزب جمهوری خواه ثبت نام کنند.

به گزارش رویترز، حزب جمهوری خواه اعلام کرد تلاش برای قانع کردن رأی دهندگان خسته از عملکرد جو بایدن به منظور رأی دادن به این حزب، از جمله اقداماتی است که آن را به پیش می‌برد.

هالی بلاچ، از فعالان شرکت کننده در این تجمع می‌گوید: ما اینجا جمع شده ایم، چون مردم از گرانی بنزین به ستوه آمده اند، به این نتیجه رسیدیم که پمپ بنزین بهترین جا برای چنین تجمعی است.

او گفت: افرادی برای رأی دادن در منطقه لس آنجلس ثبت نام کرده اند و به دلیل خستگی از این وضع و گرانی، از دموکرات‌ها تغییر موضع داده و جمهوری خواه شده اند. با توجه به وضع اقتصادی کنونی و گران شدن بهای بنزین در آمریکا و نارضایتی‌های گسترده‌ای که از عملکرد دولت بایدن و حزب دموکرات ایجاد شده است,​ انتظار می‌رود حزب جمهوری خواه در انتخابات میان دوره‌ای، کنترل مجلس نمایندگان و احتمالا مجلس سنا را در ماه نوامبر به دست بگیرد؛ در کنار این، جمهوری خواهان به دنبال کسب آرای دموکرات‌های سرخورده از سیاست‌های این حزب و آوردن آن‌ها به اردوگاه خود هستند.

سینتیا، دیگر فعال جمهوری خواه می‌گوید: ما هیچ کنترلی روی قیمت‌ها نداریم، از این رو نه روسیه,​ بلکه این دموکرات‌ها هستند که این وضع را با سیاست‌های خود پدید آورده اند.

در سال‌های اخیر، رأی دهندگان در آمریکا بیش از هر چیز دیگری، شکاف‌های اجتماعی و فرهنگی را مبنای رأی دادن خود قرار داده اند، و اگر چه بالا رفتن بهای بنزین خبر چندان خوشایندی برای دموکرات‌ها نیست, ولی نمی‌تواند عاملی قدرتمند برای تغییر در روند رأی دادن و تغییر حزب باشد چرا که به باور برخی کارشناسان، ممکن است در آستانه انتخابات، بهای بنزین بار دیگر کاهش یابد و این امر تضعیف جمهوری خواهان و به باد رفتن تلاش‌های آن‌ها را در پی داشته باشد.

به باور کارشناسان، عمده‌ترین دلیل افزایش بهای بنزین و سوخت در آمریکا افزایش تردد‌ها و فعالیت‌های اقتصادی است که بعد از کاسته شدن از محدودیت‌های اعمال شده در دوران همه گیری صورت می‌گیرد و این امر باعث نگرانی‌هایی در خصوص فشار بر منابع جهانی تامین نفت شده است؛ از سوی دیگر حمله روسیه به اوکراین نیز به بازار‌های نفت جهان شوک وارد کرده است، ولی با وجود همه این دلایل,​ در صورت وخامت وضع اقتصادی در آمریکا، حزبی که قدرت را در دست دارد، سرزنش می‌شود. از این رو دموکرات‌ها و دولت بایدن آماج انتقاد و خشم مصرف کنندگان قرار گرفته اند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۱۱ ۱۳ فروردين ۱۴۰۱
دموکراتها بدجوری دروغ میگند. مگه قبل از کرونا بنزین ۷ دلار بود که الان بعد از کرونا بشه ۷ دلار. این بجای خود تورم بیسابقه در ۵۰ سال رو با چی توجیه می‌کنند. واقعیت اینه سیاستهای دموکراتها که برای قدرت حاضر به هر کاری حتی تقلب در انتخابات شدند اقتصاد آمریکا رو به این روز انداخت. کاری کردند ثروت طبقه یک درصدی برخوردار آمریکا از مجموع ثروت کل مردم طبقه متوسط بیشتره شده. هر چند جمهوریخواهها هم فرق چندانی ندارند ولی این یکی دیگه واقعا گند زده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۸ ۱۴ فروردين ۱۴۰۱
امریکا زندگی می کنی اخههههههه وضع آمریکا به شما ربطی داره درباره اینجا نظر بده !!!!!!!
آخرین اخبار