مشکل آب تفرجگاه دشتک دیل در گچساران رفع شد

رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی گچساران گفت: با نصب و راه اندازی دو دستگاه مخزن مشکل کمبود آب تفرجگاه دشتک دیل در این شهرستان رفع شد.

رحیم خردمند گفت: درآستانه روز طبیعت با نصب و راه اندازی دو دستگاه مخزن مشکل کمبود آب تفرجگاه دشتک دیل در این شهرستان رفع شده است.
 
او با قدردانی از اداره امور عشایر گچساران و دهیاری روستای دیل می گوید: یک دستگاه مخزن ذخیره آب دیگر نیز بامداد فردا در دشتک دیل نصب و راه اندازی می‌شود.

خردمند گفت: تاسیسات آب منطقه گردشگری دشتک دیل که براساس یک تفاهم نامه در اختیار مجریان یک طرح عمرانی این شهرستان قرار گرفته آسیب جدی دیده و تلاش می‌شود از طریق مراجع قانونی هزینه خسارت‌ها از متولیان طرح یاد شده اخذ و برای احیای زیرساخت‌ها هزینه شود.
 
به گفته رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی گچساران، چاه آهکی تامین آب، سرویس‌های بهداشتی، ۱۸ آلاچیق و ۲۴ سکوی نشیمن از جمله زیرساخت‌های ایجاد شده در منطقه گردشگری دشتک دیل است.

دشتک دیل با داشتن زیرساخت‌های گردشگری، چون روشنایی، سکوبندی، سرویس‌های بهداشتی، فروشگاه‌های عرضه مواد غذایی و زیبایی خیره کننده اش نگین گردشگری گچساران و به اذعان بسیاری از مسافران یکی از رویایی‌ترین تفرجگاه‌های طبیعی استان کهگیلویه و بویراحمد در فصل بهار است.

او می گوید: باغ فردوس، دشتک دیل، قلات گناوه، آبشار کیوان لیشتر، سد کوثر، آبشار رودبال، آبشار هرجون و روستای موگ، کوشک گودنگون و مارین از مهمترین مناطق گردشگری گچساران در آستانه روز طبیعت میزبان هزاران نفر گردشگر است.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار