مدیرکل آموزش و پرورش استان یزد:

حضور دانش آموزان در مدارس الزامی است

رحیمی نژاد گفت: همه دانش آموزان باید از فردا در کلاس‌های درس حضور داشته باشند.

رحیمی نژاد گفت: در دوران کرونا همه تلاش خود را انجام داده تا آموزش تعطیل نشود و بر این اساس آموزش‌ها را به صورت مجازی دنبال کردیم.

او گفت: در شرایطی که اکثر محدودیت‌ها برداشته شده و امکان فعالیت‌های گروهی به وجود آمده است، بر اساس ابلاغیه ستاد ملی مقابله با کرونا و وزارت آموزش و پرورش اعلام شد همه مدارس به صورت حضوری باشند تا عقب ماندگی‌های ناشی از آموزش مجازی را به حداقل برسانیم.

مدیرکل آموزش و پرورش یزد گفت: دانش آموزان با افت پنهان تحصیلی مواجه بوده و خانواده‌ها نیز به این مساله اذعان دارند لذا کار را از هر جا شروع کنیم غنیمت است و حتی اگر یک روز به سال تحصیلی مانده باشد و بتوانیم آموزش را به صورت حضوری برگزار کنیم، از این مسئله استقبال خواهیم کرد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان یزد گفت: با توجه به امن‌تر شدن وضعیت و تأکید کارشناسان بر امکان برگزاری کلاس‌ها به صورت حضوری، همه همکاران در سطح مدارس تلاش می‌کنند تا شرایط آموزش حضوری را فراهم سازند.

رحیمی نژاد  گفت: توصیه ما پوشش واکسیناسیون است چرا که تجربه ثابت کرده که کسانی که واکسن دریافت کرده اند، با قدرت بیشتری در عرصه‌های مختلف حضور می‌یابند.

به گفته مدیرکل آموزش و پرورش استان یزد برای حضور دانش آموزان در مدرسه هیچ شرطی مبنی بر واکسن نیست، گرچه عوامل مدارس باید واکسن دریافت کرده باشند.

او گفت: محدودیت‌های قبلی کمتر شده و ما فقط بر استفاده از ماسک تأکید داریم و دیگر ضرورتی برای رعایت فاصله گذاری اجتماعی وجود ندارد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار