صف خرید و فروش سهام در ۱۴ فروردین

در ساعت ۱۰:۰۵ دقیقه شاخص کل بورس با رشد ۱۷ هزار و ۴۴۷ واحدی در ارتفاع یک میلیون و ۴۴۹ هزار واحد قرار گرفت.

امروز یکشنبه (۱۴ فروردین) شاخص کل بورس در ابتدای معاملات با رشد ۷ هزار و ۸۳۵ واحدی در ارتفاع یک میلیون و ۴۳۹ هزار واحد قرار گرفت.

در ساعت ۱۰:۰۵ دقیقه شاخص کل بورس با رشد ۱۷ هزار و ۴۴۷ واحدی در ارتفاع یک میلیون و ۴۴۹ هزار واحد قرار گرفت.

شاخص کل هم وزن نیز با رشد ۴ هزار و ۳۲۴ واحدی در ارتفاع  ۳۷۰ هزار و ۲۲۸ واحد قرار گرفت. سه نماد فولاد، فملی و فخوز بیشترین تاثیر را بر شاخص بورس داشته‌اند. خودرو پرتراکشن‌ترین نماد این دقایق بازار است.

شاخص کل فرابورس نیز با رشد ۱۸۳ واحدی در ارتفاع ۱۹ هزار و ۵۰۱ واحدی قرار گرفت. سه نماد آریا، هرمز و فرابورس بیشترین تاثیر را بر شاخص فرابورس گذاشته‌اند. فزر نیز بیشترین تاثیر را بر شاخص کل بورس در این دقایق گذاشته است. در این دقایق ۱۲۴ نماد در صف خرید و ۲۰ نماد در صف فروش هستند.

در ساعت ۱۱:۱۵ دقیقه شاخص کل بورس ۷ هزار واحد دیگر رشد کرد و با رشد ۲۴ هزار و ۸۲۹ واحد در ارتفاع یک میلیون و ۴۵۶ هزار و ۹۳۶ واحدی قرار گرفت. بیشترین حجم معاملات تاکنون به ترتیب به نماد‌های خودرو، شستا و خساپا متعلق است.

تاکنون نمادهای تاثیر گذار بر شاخص به ترتیب فولاد و فملی و تاپیکو است. بیشترین پول ورود هوشمند نیز به نمادهای خودرو، فولاد و ولساپا تعلق دارد.

در سال ۱۲:۰۵ دقیقه شاخص کل بورس ۴ هزار واحد دیگر رشد کرد و با رشد ۲۸ هزار و ۱۲۹ واحد بر روی پله یک میلیون و ۴۶۰ هزار و ۲۳۵ واحد قرار گرفت. بیشترین حجم معاملات تاکنون به ترتیب به نماد‌های خودرو، شستا و خاورح متعلق است.

در این دقایق نماد‌های تاثیر گذار بر شاخص کل به ترتیب فولاد، فملی و تاپیکو و بیشترین ورود پول هوشمند نیز به نماد‌های خودرو، فولاد و ولساپا تعلق داشت.

تاکنون برترین تقاضا در نماد‌های وساپا، ورنا و خگستر و برترین عرضه‌ها نیز به نماد‌های خاورح، ورازی و کماسه تعلق دارد.

هم اکنون از میان ۷۲۸ نماد، ۱۹۰ نماد در صف خرید و ۲۵ نماد در صف فروش قرار دارند.

شاخص کل بورس در ساعت ۱۲:۳۰ دقیقه یک هزار واحد دیگر رشد کرد و با رشد ۲۹ هزار و ۸۵۹ واحد بر روی پله یک میلیون و ۴۶۱ هزار و ۹۶۶ واحد قرار گرفت. شاخص کل هم وزن نیز با رشد ۶ هزار و ۸۰۸ واحد بر روی پله ۳۷۲ هزار و ۷۱۲ واحد قرار گرفت.

شاخص فرابورس نیز در این دقایق با رشد ۳۱۵ واحدی بر روی پله ۱۹ هزار و ۶۳۳ واحد قرار گرفت. تاکنون از میان ۷۳۲ نماد بازار سرمایه، ۲۰۸ نماد در صف خرید و ۲۴ نماد در صف فروش قرار دارند.

همچنین در نماد‌های گنجینه، سفارود و سلار شاهد حجم‌های مشکوک بودیم و در نماد‌های خودرو، ذوب و فولاد شاهد ورود پول هوشمند بودیم.

نماد‌های تاثیر گذار بر شاخص کل نیز همچنان به ترتیب فارس، نوری و فولاد هستند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار