دست‌کم ۱۳ کشته و زخمی طی یک تیراندازی در کالیفرنیا+ فیلم

منابع آمریکایی تایید کردند طی تیراندازی کور در ایالت کالیفرنیا آمریکا دست‌کم ۱۳ تن کشته شدند.

پلیس شهر «ساکرامنتو» واقع در ایالت کالیفرنیا آمریکا از تیراندازی کور در مرکز این شهر و احتمال چند کشته و زخمی خبر داد.

خبرگزاری «اسپوتنیک» به نقل از پلیس ساکرامنتو گزارش داد که دست‌کم ۱۳ نفر هدف اصابت گلوله قرار گرفتند و بر اساس گزارش‌های اولیه، چهار نفر در محل حادثه جان باختند.

ویدئوی منتشر شده در توییتر نشان می‌دهد که مردم در خیابان در حال دویدن هستند و صدای تیراندازی در پس‌زمینه شنیده می‌شود. پلیس جزئیات کمی در مورد حادثه ارائه کرد اما در توییتی گفت که نیروهایش به صورت گسترده به حضور در صحنه ادامه خواهند داد. با این وجود سخنگوی اداره پلیس ساکرامنتو اشاره‌ای نکرد، آیا مظنون دستگیر شده یا خیر، اما از مردم خواست از منطقه دوری کنند و افزود ماموران پلیس در حال تیراندازی هستند.

 
در همین راستا خبرگزاری الجزیره به نقل از برخی از خبرگزاری‌های آمریکا اعلام کرد در این تیراندازی شش نفر کشته شده و 9 تن دیگر زخمی شدند.
 
این تیراندازی یکی از ده‌ها مورد تیراندازی است که در روز‌های اخیر در آمرکیا قربانیانی برجای گذاشته است. در تیراندازی در شهر «آستین» که میزبان جشنواره سالانه جنوب شرقی است‏، ۴ نفر مورد اصابت گلوله قرار گرفتند. همچنین در یک میهمانی تولد در شهر «هیوستون» نیز چهار نوجوان هدف تیراندازی قرار گرفته و یکی از آن‌ها کشته شد. در «آرکانزاس» نیز پس از تیراندازی در یک نمایشگاه خودرو در روز شنبه یک نفر کشته شده و ۲۷ تن دیگر زخمی شدند.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۰۸ ۱۵ فروردين ۱۴۰۱
یه زمانی به ما میگفتن وحشی ولی خداوکیل صد میلیارد بدن به من نمیرم آمریکا . وحشی ترین و بی دین ترین آدمها از روانی گرفته تا آدمکش و بازنشسته نظامی که عقده ای شده همه و همه تو یه کشور بی قانون به نام آمریکا جمع شدن. بی قانون از نظر ما و ارزشهای ما البته.
آخرین اخبار