اجرای طرح اطعام مهدوی، افطاری ساده برای خانواده‌های نیازمند در اصفهان

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اصفهان از برنامه‌ریزی برای بهره‌مندی خانواده های نیازمند از طرح اطعام مهدوی- افطاری ساده خبر داد.

کریم زارع گفت: برنامه‌ریزی و زمینه‌سازی برای بهره‌مندی خانواده‌های نیازمند از طرح اطعام مهدوی- افطاری ساده، در امسال انجام شد و ستاد استانی پویش اطعام مهدوی با هدف رسیدگی ویژه در این ایام به خانواده‌های محروم، برای ترویج فرهنگ خیر و احسان و نشر سنت‌های حسنه، تشکیل شده است.

او به بهره‌گیری از ظرفیت‌های مردمی، مساجد، مراکز نیکوکاری، گروه‌های جهادی، مؤسسات خیریه، بسیج، خادم یاران رضوی، در طبخ و توزیع غذای گرم برای خانواده‌های نیازمند، خبردادو گفت: کمیته امداد استان اصفهان امسال نیز با استفاده از تجربه‌های به دست آمده در سال گذشته و بهره‌گیری از ظرفیت خیران و مراکز نیکوکاری استان، تلاش خود را برای ارائه خدمات مؤثر و ارزنده به نیازمندان در قالب اطعام مهدوی به صورت مستمر در طول ماه مبارک رمضان به کار می‌گیرد.

در ایام ماه مبارک سال گذشته با همراهی خیران و مراکز نیکوکاری، ۸۷۷ هزار پرس غذای گرم و افطاری، همچنین ۱۳۸ هزار بسته معیشتی بین مددجویان و خانواده‌های نیازمند با اعتبار ۷۹ میلیارد تومان توزیع شد.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اصفهان یاری رساندن به نیازمندان در ماه مبارک رمضان را دارای اهمیت و ارزش معنوی بالایی دانست و گفت: بهترین روش برای هدایت "کمک‌های مومنانه" خیران، شماره گیری کد #۰۳۱۸۸۷۷ یا استفاده از شماره کارت ۶۰۶۳۷۳۷۰۰۰۰۰۲۵۰۹ است، همچنین نیک‌اندیشان اصفهانی برای حمایت از ایتام و محسنین می‌توانند از طریق آدرس الکترونیکی ekram.emdad.ir یا مراجعه حضوری به دفاتر این نهاد و مراکز نیکوکاری در استان اقدام کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.