رئیس اداره تبلیغات اسلامی ارومیه:

محفل انس با قرآن در ۱۰۰ مسجد ارومیه برگزار می‌شود

رئیس اداره تبلیغات اسلامی ارومیه از برگزاری محفل انس با قرآن در بیش از ۱۰۰ مسجد این شهرستان همزمان با ماه مبارک رمضان خبر داد.

حجت الاسلام حسن محمدی گفت: علاوه بر مراسم جمع خوانی قرآن کریم در مصلی بزرگ امام خمینی (ره) ارومیه مراسم محفل انس با قرآن در بیش از ۱۰۰ مسجد این شهرستان برگزار می‌شود.

به گفته او؛  روحانیون، مبلغین و مبلغات در بیش از ۴۰۰ مسجد ارومیه  فعالیت می کنند که از این تعداد ۲۵۰ مسجد دارای امامان جماعت، ۱۵ پایگاه اجتماعی، ۳۰ مسجد اعزامی روحانی مستقر و بیش از ۱۰۰ مسجد شامل اعزام مبلغ جدید است.

محمدی پرسش و پاسخ سوالات شرعی، اقامه نماز، سخنرانی در خصوص جهاد تبیین، ازدواج آسان و موضوعات دینی و مذهبی در زمینه ماه مبارک رمضان را از مهمترین برنامه روحانیون و طلاب در مساجد ارومیه عنوان کرد.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی ارومیه برگزاری جلسات هفتگی، دوره ویژه آموزشی برای هیئت امنای مساجد، برگزاری جلسه با مسئولان شهری و فرهنگی ارومیه، حضور مبلغ و مبلغات در مدارس دخترانه و پسرانه ارومیه با محوریت جهاد تبیین، دیدار با علما، حضور در مزار شهدا، حضور در خانه‌های سالمندان و دیدار با خانواده‌های شهدا را از دیگر برنامه‌های این اداره در ماه رمضان برشمرد.

محمدی از دایر شدن سه ایستگاه پرسش و پاسخ در مناطق پرازدحام شهر ارومیه همزمان با ماه مبارک رمضان خبر داد و گفت: این ایستگاه‌ها در خیابان عطایی، خیام و میدان ایالت ارومیه دایر شده است.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.