پیام‌های دریافتی ۱۵ فروردین ماه؛

رعایت نشدن شیوه‌نامه‌های بهداشتی در برخی مدارس و کمبود شیر خشک برای نوزادان بیمار

مهم‌ترین پیام‌های رسیده از طریق شبکه‌های اجتماعی به شهروند خبرنگار در تاریخ ۱۵ فروردین ماه در قالب یک بسته قابل مشاهده است.

شما مخاطبان عزیز، از طریق شبکه‌های اجتماعی برای باشگاه خبرنگاران جوان، با شماره ۰۹۳۰۳۰۰۱۹۴۷ یا شناسه @shahrvandyjc پیام‌های متعددی را در موضوعات مختلف ارسال کرده‌اید.

 

 

 


سلام ما در منطقه پنج تهران هستیم مدرسه‌ای در ابتدای صیاد شیرازی هیچ نوع امکانات برای سرویس بهداشتی ندارد و مدیر از خانواده‌ها درخواست  ۵۰۰ هزار تومان از هر دانش آموز کرده است تا بازسازی کند آیا این مدارس بودجه‌ای برای بازسازی ندارند؟ خواهش می‌کنم پیگیری کنید.


شیرخشک گالاکتومبن ۱۹ مخصوص نوزادانی است که بیماری دارند این بیماری سوءجذب گلوکز و گالاکتوز است که فقط باید این شیرخشک را به آن‌ها بدهیم این شیرخشک را فقط دولت وارد می‌کرد و از طریق سامانه به مریض داده می‌شد، اما چون بانک ملی ارز دیر اختصاص داده تا ۴ ماه این شیرخشک طول می‌کشد تا وارد کشور شود خواهش می‌کنم پیگیری کنید.


سلام لطفا وضعیت مدیریت در دبستان هیات امنایی البرز در مرزداران پیگیری کنید. برخورد‌های نامناسب، عدم اختصاص کلاس مناسب برای دانش آموزان دوم که بدون تهویه و فضای بسیار کوچکی است، در طول امسال دوبار معلم تغییر کرده و بعد از تعطیلات نوروزی معلم ندارند.


متاسفانه در اکثر شهر‌های استان خوزستان وضعیت جمع آوری زباله، فاضلاب وساماندهی معابر شهری بسیار نابسامان و آزار دهنده است و هیچ کس رسیدگی نمی‌کند. روکش آسفالت مناسبی ندارد و جمع آوری زباله به درستی صورت نمی‌گیرد.


سلام دبستانی در شهرک وحدت که در هر کلاس ۴۰ دانش آموز دارد سطح بهداشت پایینی دارد و شیوه نامه‌های بهداشتی رعایت نمی‌شود. کمبود امکانات دارند و با حضوری شدن مدارس وضعیت نامناسب‌تر و خطرناکی برای فرزندان ما ایجاد شده است. خواهش می‌کنم پیگیری کنید.

 

برای آموزش اصول تصویربرداری خبری  اینجا کلیک کنید

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار