کریمیان در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

بیش از ۹۱ هزار داوطلب در آزمون فراگیر ارشد پیام نور و آزاد نام نویسی کردند

مشاور رئیس سازمان سنجش گفت: ۹۱ هزار و ۱۰۰ نفر در دوره‌های فراگیر کارشناسی ارشد دانشگاه‌های پیام نور و آزاد اسلامی نام نویسی کردند.

علیرضا کریمیان گفت: آزمون دوره‌های فراگیر کارشناسی ارشد برای دانشگاه‌های پیام نور و آزاد اسلامی در روز جمعه ۲۴ تیر ۱۴۰۱ برگزار می‌شود.

پیش از مهلت نام نویسی در دوره فراگیر کارشناسی ارشد دانشگاه پیام نور در روز‌های ۱۰ تا ۲۵ اسفند ۱۴۰۰ بود که در این فرصت تعداد ۶۹ هزار نفر نام نویسی کردند و این مهلت برای روز‌های ۱۴ تا ۲۰ فروردین ماه ۱۴۰۱ تمدید شد.

مدیرکل روابط عمومی سازمان سنجش آموزش کشور گفت: تاکنون ۷۰ هزار و ۱۰۰ نفر برای آزمون کارشناسی ارشد دوره‌های فراگیر پیام نور ثبت نام کرده اند. آخرین مهلت نام نویسی در این دوره‌ها ۲۰ فروردین است.

پیش از این فرصت نام نویسی برای دوره‌های فراگیر کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد اسلامی ۲۳ تا ۲۸ اسفند ۱۴۰۰ بود که در این مدت ۸ هزار نفر در این دوره‌ها نام نویسی کرده اند.

مهلت نام نویسی در دوره فراگیر کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد اسلامی نیز ۲۰ فروردین ۱۴۰۱ به پایان می‌رس و تاکنون ۲۱ هزار نفر در این دوره‌ها نام نویسی کرده اند.

مشاور رئیس سازمان سنجش آموزش کشور اضافه کرد: در مجموع تعداد ۹۱ هزار و ۱۰۰ نفر در دوره‌های فراگیر کارشناسی ارشد دانشگاه‌های پیام نور و آزاد اسلامی نام نویسی کرده اند.

به منظور ارائه تسهیلات به داوطلبانی که در فرصت مقرر نسبت به نام نویسی در دوره‌های فراگیر کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد اسلامی اقدام نکرده اند، فرصت نام نویسی تمدید شده است و داوطلبان می‌توانند در بازه زمانی ۱۴ تا ۲۰ فروردین ۱۴۰۱ نسبت به نام نویسی اقدام کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۴۰ ۱۷ فروردين ۱۴۰۱
سلام چرا فراگیر پیام نور و آزاد در یک روز برگزار میشه ؟
Iran (Islamic Republic of)
امین
۱۹:۵۴ ۱۹ فروردين ۱۴۰۱
سلام.دوتا آزمون منابع یکسان دارن و انتخاب رشته متفاوت.وقتی آزمون برگزار شد دو تا نتیجه اعلام میشه که شما کدوم واحد پیام نور فراگیر قبول شدی وکدوم واحد دانشگاه آزاد‌.هر کدوم رو دوست داشتی میریثبت نام میکنی.موفق باشی