مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ایلام:

تردد وسایل نقلیه نوروز امسال در ایلام ۱۷ درصد افزایش یافت

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ایلام گفت: از ۲۵ اسفندماه تا ۱۵ فروردین ماه امسال، تردد وسایل نقلیه در جاده‌های اصلی استان نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۱۷ درصد افزایش داشت.

 آقای دلخواه  با اشاره به آمار سفر و مسافر بوسیله ناوگان حمل و نقل عمومی از مبدا استان به سایر نقاط کشور در بازه زمانی یاد شده (۲۵ اسفندماه لغایت ۱۵ فروردین) گفت در این بازه زمانی ۲ میلیون و ۷۱۷ هزار و ۵۹ خودرو در جاده‌های استان تردد کرده اند که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۱۷ درصد افزایش را نشان می‌دهد.

او می گوید: بیشترین میزان تردد‌ها در این مدت در محور‌های ایلام - چوار با ۱۸۸ هزار و ۲۲۲ تردد، ایوان - اسلام آباد ۱۵۰ هزار و ۴۵۶ تردد و ایلام - صالح آباد با ۱۴۰ هزار و ۳۰۹ تردد بوده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ایلام به تردد وسایل نقلیه سنگین هم اشاره کرد و گفت: طی این مدت ۲۱۴ هزار و ۵۶۲ خودرو سنگین در محور‌های مواصلاتی استان تردد کرده اند که این میزان نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۱۲ درصد بیشتر بوده است.

دلخواه از جابجایی ۴۸ هزار و ۱۵۵ نفر مسافر نوروزی توسط ناوگان حمل و نقل مسافری عمومی در ایام نوروز ۱۴۰۱ خبر داد و گفت: این میزان مسافر در بازه زمانی ۲۵ اسفند تا ۱۵ فروردین ۱۴۰۱ توسط ناوگان حمل و نقل عمومی مسافربری جابجا شده است.

به گفته او ، این میزان جابجایی مسافر در بازه زمانی یاد شده، ۴۱ درصد نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش را نشان می‌دهد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ایلام با اشاره به فعالیت ۷۴ شرکت حمل و نقل عمومی گفت: این تعداد مسافر در قالب هفت هزار و ۴۷۵ سفر جابجا شده اند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.