جزئیاتی جدید از دوربین آیفون ۱۴ پرو

بر اساس اطلاعات منتشر شده، دوربین عریض آیفون ۱۴ پرو ممکن است دارای سنسور بزرگتر برای بهبود کیفیت تصاویر باشد.

انتظار می‌رود آیفون ۱۴ پرو برای دوربین عریض خود یک سنسور ۲۱ درصد بزرگ‌تر برای ارائه کیفیت تصویر بهتر دریافت کند.

طبق گزارش MacRumors، آیفون ۱۴ پرو می‌تواند تصاویر دقیق‌تری را با سنسور بسیار بزرگ‌تر و پیکسل‌های کوچک‌تر ارائه دهد. این گزارش حاکی از آن است که لیست بزرگی از مشخصات فنی دوربین آیفون ۱۴ پرو اخیراً در Weibo منتشر شده است. در میان ادعا‌های متعدد دیگر، این پست نشان می‌دهد که آیفون ۱۴ پرو دارای دوربین ۴۸ مگاپیکسلی است.

 دوربین آیفون ۱۴ پرو

دوربین عریض گوشی آینده اپل در نتیجه افزایش تعداد مگاپیکسل، اما پیکسل‌های کوچک تری را دریافت خواهد کرد. پیکسل‌های دوربین آیفون ۱۴ پرو احتمالاً حدود ۱.۲۲ میکرومتر هستند که در مقایسه با پیکسل‌های موجود در آیفون ۱۳ پرو و ​​آیفون ۱۳ پرو مکس، ۰.۶۸ میکرومتر کاهش می‌یابد. آیفون ۱۴ پرو نیز مانند نمونه‌های قبلی خود دارای حسگر سونی خواهد بود.

گوشی هوشمند آینده دارای سیستم فوکوس خودکار دوگانه پیکسل (DPAF) خواهد بود که اپل حتی پس از کاهش اندازه پیکسل، آن را با نام فوکوس پیکسل عرضه می‌کند. اپل این ویژگی را از آیفون ۶ در سال ۲۰۱۴ ارائه کرده است. همچنین باید اشاره کرد که این قابلیت به ضبط ویدیوی ۱۶:۹ HDR با سرعت ۶۰ فریم بر ثانیه کمک می‌کند. انتظار می‌رود که سنسور آیفون ۱۴ پرو دارای اندازه ۱/۱.۳ اینچی باشد که ۲۱.۲ درصد بزرگتر از سنسور ۱/۱.۶۵ اینچی آیفون ۱۳ است. اندازه سنسور ۱/۱.۳ اینچی مشابه سنسور ۵۰ مگاپیکسلی GN۱ سامسونگ است که در گوگل پیکسل ۶ نیز موجود است.

 آیفون ۱۴ پرو

این گزارش نشان می‌دهد که آیفون ۱۴ پرو می‌تواند تصاویر بزرگ‌تر و با وضوح بالاتر با جزئیات دقیق‌تر ارائه دهد. با این حال، در عین حال، ممکن است خطر ارائه عملکرد ضعیف در نور کم را داشته باشد و تصاویر ممکن است بیشتر مستعد نویز باشند. پیش از این، مینگ چی کو، تحلیلگر اپل نیز در مورد کیفیت دوربین مدل‌های آیفون ۱۴ پرو صحبت کرده بود. او اشاره کرد که دستگاه آینده اپل عکاسی دوربین تلفن همراه را به سطح جدیدی ارتقا خواهد داد.


بیشتر بخوانید


 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار