استاندار بوشهر

۹ میلیون گردشگر شب اقامت در استان بوشهر ثبت شد

استاندار بوشهر با بیان اینکه در ایام تعطیلات نوروز بین ۸.۵ تا ۹ میلیون گردشگر شب اقامت در استان ثبت شد گفت: تا ۴ سال آینده ظرفیت گردشگری استان بوشهر به ۲۰ میلیون نفر افزایش می‌یابد.

احمد محمدی‌زاده در آیین تجلیل از دست‌اندرکاران سفر و کارگروه ستاد تنظیم بازار استان بوشهر از اجرایی شدن دستور رئیس جمهور برای خدمات‌رسانی مطلوب به گردشگران و مسافران خبر داد.

او فعالیت دست‌اندرکاران کارگروه ستاد هماهنگی خدمات سفر قابل تحسین و تقدیر دانست.

استاندار بوشهر می‌گوید: مردم خونگرم استان بوشهر در عرصه فرهنگ میهمان‌نوازی، استعمارستیز و استکبارستیزی معرف همه مردم ایران و منطقه است.

محمدی‌زاده مدیریت جهادی و انقلابی در پذیرایی از مسافران و گردشگران را درخور تحسین دانست.

او عنوان کرد که فرهنگ جهادی و انقلابی باید در همه سطوح جامعه برای گره‌گشایی از مشکلات مردم به کار برده شود.

محمدی‌زاده گفت: استان بوشهر در صنعت گردشگری با توجه به وجود ظرفیت‌ها و توانمندی بالا از جایگاه مهم و ممتاز برخوردار است.

او وجود بیش از ۹۲۶ کیلومتر ساحل خلیج‌فارس ماسه‌ای و مردمانی مهمان‌نواز را از ویژگی استان بوشهر در عرصه گردشگری دانست.

استاندار بوشهر گفت: آثار تاریخی، فرهنگی، کوه، دشت، بیابان و عوامل طبیعی دیگر از جاذبه‌های گردشگری استان است.

محمدی‌زاده می‌گوید: اکنون ۹۰ هزار بسته معیشتی در حال توزیع است و ۵۵ هزار بسته معیشتی دیگر با همکاری فرمانداران در روستا‌ها بر اساس قیمت ستاد تنظیم بازار توزیع می‌شود.

او گفت: بر اساس مصوبه شورای تأمین استان ۹۰۰ لنج تجاری که در سه ماه آخر سال گذشته موفق به سفر تجاری نشده‌اند در سه ماه نخست امسال این سفر انجام می‌دهند که نیمی از محموله آنان کالا‌های تجاری و ۵۰ درصد دیگر مواد غذایی است.

استاندار بوشهر از احیای تعاونی مرزنشینان استان خبر داد و گفت: برای بهبود معیشت مردم، تعاونی مرزنشینان استان بوشهر احیا و راه‌اندازی می‌شود.


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.