پیام تسلیت به مناسبت درگذشت پدر ۲ شهید در تبریز

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی ، استاندار و همچنین سپاه عاشورا در پی درگذشت پدر شهیدان ایوب و حسین سالک مراد پیام تسلیتی صادر کردند.

در پیام تسلیت حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم و آقای عابدین خرّم آمده است:

خبر درگذشت مرحوم آقای محمد سالک‌مراد پدر گرانقدر شهیدان والامقام ایوب و حسین سالک مراد موجب تاثر و تالم فراوان شد.

این شیر مردان اسطوره‌های صبر و مقاومت هستند که فرزندانی غیرتمند و شجاع پرورش دادند و در راه دین و میهن آنان را به قربانگاه عشق و ایثار فرستادند و در فراقشان چون کوه ایستادند.

ایران اسلامی امروز عزت، سربلندی و دوام خود را مدیون این عزیزان است و تاریخ این ملت ایثار و از جان گذشتگی شان را فراموش نخواهد کرد.

اینجانبان ضایعه فراق این انسان پاک نهاد را به مردم غیور استان، خانواده‌های معظم ایثارگران و بویژه به خانواده محترم ایشان تسلیت عرض می‌کنیم و از خداوند تبارک و تعالی برای بازماندگان صبر و برای روح بلند آن پدر فداکار رحمت واسعه‌ الهی آرزومندیم.

همچنین سپاه عاشورا در پیامی درگذشت این پدر فداکار را تسلیت گفت. در این پیام آمده است:

درگذشت پدر بزرگوار شهیدان ایوب و حسین سالک مراد، مرحوم مغفور حاج محمد سالک مراد را به خانواده آن مرحوم و مردم شهیدپرور استان آذربایجان شرقی تسلیت عرض می‌نمائیم.

سرمایه معنوی و بزرگی از دست رفت که خالصانه و برای رضایت حضرت حق عزیزترین سرمایه‌های خویش را در دفاع از اسلام و انقلاب اسلامی فدا نمود تا ارواح قدسی آن طائران ملکوت، حافظ و پاسدار نظام و میهن اسلامی مان باشند. به روح این سفر کرده و ارواح تابناک فرزندان شهیدش درود می‌فرستیم.

خداوند برای این عزیز سفر کرده حشر با فرزندان شهیدش را مقرر و به خانواده شهیدان سالک مراد، که همواره نظام و انقلاب را همراه بوده اند و به سایر بازماندگان صبر و اجر عنایت کند.

حاج محمد سالک مراد پدر شهیدان والامقام «ایوب» و «حسین سالک مراد»  در تبریز دارفانی را وداع گفت و به فرزندان شهیدش پیوست.

«ایوب سالک مراد» متولد ۲ خرداد سال ۱۳۳۸ در ۷ بهمن ۱۳۶۲ در مانور آزادسازی قدس به مقام رفیع شهادت نایل آمده و برادرش حسین متولد ۱۵ فروردین ۱۳۴۶ در ۴ خرداد ۱۳۶۷ در منطقه شلمچه به شهادت رسید.

برچسب ها: پیام تسلیت ، پدر شهید
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.