همراهی ستاد اجرایی فرمان امام با کادر درمان تا ریشه کنی کرونا

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام (ره) کهگیلویه و بویراحمد گفت: به همت ستاد اجرایی فرمان امام ۲۰ هزار ماسک به بیمارستان شهید بهشتی شهر یاسوج اهدا شد.

شایان نادری در دیدار با مجموعه کادر درمان بیمارستان شهید بهشتی یاسوج با قدردانی از زحمات کارکنان این بیمارستان گفت: از هر گونه کمکی به مجموعه کادر درمان برای ریشه کنی این بیماری دریغ نخواهیم کرد.
 
او با بیان اینکه ۲۰ هزار ماسک و ۴۰۰ عدد ژل ضد عفونی به بیمارستان شهید بهشتی شهر یاسوج اهدا شد می گوید: پیش از این هم تعداد زیادی بسته بهداشتی به بیمارستان های معین کرونایی استان توسط این بنیاد اهدا شد.
 
به گفته مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام (ره) استان، علاوه بر این کمک ها، از ابتدای شیوع ویروس کرونا تاکنون ستاد اجرایی فرمان امام با کمک گروه‌های جهادی در تهیه لوازم بهداشتی نظیر مواد ضدعفونی کننده، گان، شیلد، ماسک و دستکش خدمات رسانی کرده است.
 
رئیس بیمارستان شهید بهشتی هم گفت: مجموعه کادر درمان تا پایان همه گیری این بیماری با انرژی مضاعف در خدمتگزاری مردم آماده هستند.
 
نیازی هم با تشکر از مجموعه ستاد اجرایی، ابراز امیدواری کرد با تدابیر پیش بینی شده هر روز شاهد کاهش ابتلا به این بیماری باشیم.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.