مشکل کمبود سرویس مدارس قزوین به زودی حل می‌شود

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین از پیگیری برای رفع مشکل کمبود سرویس مدارس دانش آموزان خبر داد

نقی سیاهکالی  از پیگیری برای رفع مشکل کمبود سرویس مدارس دانش آموزان خبر داد و گفت: جلسه کارگروه ماده ۱۸ به منظور ساماندهی سرویس مدارس استان تشکیل شده و شرکت‌های مختلف اعلام آمادگی کرده‌اند تا در این مدت باقی‌مانده ارائه خدمت کنند.

وی از فعالیت ۵۰ شرکت برای سرویس دهی به دانش آموزان خبر داد و گفت: فعالیت شرکت‌های حمل‌ونقل دانش آموزی در دوران شیوع کرونا متوقف شده بوده، اما با وجود همه مشکلات اکنون این شرکت‌ها با تمام توان آماده خدمت‌رسانی به دانش آموزان هستند.

با توجه به محدودیت زمانی که برای ارائه سرویس دهی داریم، انجمن اولیا و مربیان و خانواده‌ها یک هفته فرصت دادند تا درخواست خود را اعلام کنند.

 تعرفه‌ها براساس تعرفه‌های آغاز سال تحصیلی خواهد بود و هیچ‌گونه افزایشی در این خصوص نداریم.

 پیش از شیوع کرونا ۲ هزار دستگاه خودروی سرویس مدارس در شهر قزوین جابه جایی ۱۳ هزار دانش آموز را به طور روزانه بر عهده داشتند.

 شیوه نامه‌های بهداشتی و الزامات فنی سرویس‌ها از سوی شرکت‌های پیمانکاری کنترل و شرکت‌ها بر اساس همین معیار‌ها ارزیابی و از سوی شهرداری معرفی می‌شوند.

سیاهکالی مرادی یادآور شد: بازرسان مرکز بهداشت نیز به صورت جداگانه بر رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی نظارت می‌کنند.

استان قزوین دارای ۲۵۳ هزار دانش آموز در مقاطع مختلف تحصیلی است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.