تحویل ۴۸۰ واحد مسکونی پارسال به مددجویان بهزیستی لرستان

معاون مشارکت‌های مردمی و اشتغال بهزیستی لرستان گفت: ۴۸۰ واحد مسکونی پارسال به مددجویان تحت پوشش این نهاد و یا خانوار‌های دارای معلول واگذار شده است.

رضا وفایی گفت: این در حالیست که سهمیه تعیین شده برای استان ۲۲۸ واحدمسکونی بود، اما بیش از ۲ برابر میزان تعیین شده تحقق یافت و در این راستا ۷۵ میلیارد تومان کمک بلاعوض به مددجویان پرداخت شد.

وی می گوید: بهزیستی پارسال به خانوار‌های دارای ۲ معلول روستایی و شهری به ترتیب ۸۵ و ۱۴۰ میلیون تومان پرداخت کرد و سایر مددجویان عادی شهری و روستایی ۵۰ میلیون تومان بلاعوض دریافت کردند و گفته می‌شود امسال میزان بلاعوض برای خانواده‌های ۲ معلول شهری و روستایی نیز به ترتیب ۲۵۰ و ۱۵۰ میلیون تومان خواهد بود.

وی گفت: مددجویان بهزیستی ساکن در شهرها، مسکن مهر را تحویل می‌گیرند و قرار است امسال برای ساخت خانه‌های روستایی مددجویان، تسهیلات این واحد‌ها به ۲۰۰ میلیون تومان افزایش یابد.

معاون بهزیستی لرستان با بیان اینکه از آغاز نهضت مسکن مددجویان بهزیستی در لرستان طی سال ۸۷ شهریور ۱۴۰۰، پنج هزار و ۴۰۰ واحد تحویل شده است افزود: در حال حاضر حدود هفت هزار نفر در انتظار دریافت بلاعوض مسکن از بهزیستی هستند و یا برای دریافت زمین به اداره کل راه و شهرسازی معرفی شده اند.

۱۰۲ هزار خانوار تحت حمایت بهزیستی لرستان هستند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.